خبرگزاری کار ایران

حسینی، رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین تأکید کرد:

سید آزادگان مجهز به مهارت مدیریت بحران بود

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۶۱۸

سید آزادگان در دوران اسارت خود در جنگ تحمیلی و اسارت از مهارت مدیریت بحران برخوردار بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: سید علی اکبر ابوترابی در دوران سخت اسارت به خوبی قادر به مدیریت بحران بودند و شاید بسیاری از آزاده‌ها او را ندیده بودند ولی پیام او را اجرا می‌کردند.

به گزارش ایلنا از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در آیین بزرگداشت سید آزادگان ابوترابی افزود: آزادگان در دوران هشت سال دفاع مقدس با فشار‌ها و شکنجه‌هایی که صدام و صدامیان بر آن‌ها وارد می‌کردند همچنان روح معنوی خود را حفظ نموده بودند و با ایثار و فداکاری پشتیبان یکدیگر بودند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به توانمندی‌های استان و خواسته‌هایی که مردم و مسئولان از مجلس شورای اسلامی دارند، اشاره کرد.

وی با تأکید بر اینکه قزوین همواره مهد پرورش بزرگان، علماء و اندیشمندان بوده، از رئیس مجلس خواست در راستای ارتقاء حوزه علمیه قزوین که قدمت تاریخی نیز دارد و جزو هفت مدرسه علمیه مطرح کشور بوده، توجه جدی داشته باشند.

حسینی در ادامه به توانمندی استان در حوزه کشاورزی اشاره کرد و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری «دشت قزوین باید حفظ شود» ولی این خطه بدون آب برای آیندگان باقی نخواهد ماند.

وی با یادآوری مشکل کم آبی قزوین از لاریجانی خواست در سفر خود زمانی را برای حل این مشکل با حضور وزیر نیرو و دیگر دست اندرکاران مربوطه، اختصاص دهد.

نماینده مردم قزوین در خانه ملت در ادامه صنعت را یکی از بخش‌های اساسی استان نامید و با اعلام رکود در این بخش، تأکید کرد: قرار بود از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به هریک از بخشهای کشاورزی، گردشگری و صنعتی ۱۰درصد اختصاص یابد که متأسفانه این اقدام تاکنون صورت نگرفته است.

وی در پایان قزوین را در حوزهٔ گردشگری دارای قابلیت‌های بیشماری خواند و نزدیکی پایتخت به این شهر را دلیل دیگری بر توجه به رونق گردشگری در قزوین اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز