خبرگزاری کار ایران

روزبه، استاندار قزوین تاکید کرد؛

انتقال ویژگی‌های شخصیتی حجت‌الاسلام ابوترابی به آیندگان

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۵۹۳

نباید ویژگی‎های شخصیتی خانواده سید آزادگان، حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی به فراموشی سپرده شود.

استاندار قزوین گفت: باید ویژگی‌های شخصیت سید آزادگان، حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی به نسل آینده انتقال پیدا کند.

به گزارش ایلنا از قزوین، مرتضی روزبه در همایش نکوداشت سید آزادگان حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی و آزادگان و ایثارگران و به همت شهرداری قزوین برگزار شد، افزود: قزوین دارای پیشینه تاریخی و فرهنگی است و در ۸ سال دفاع مقدس با داشتن ۷هزار جانباز، ۶۶۰آزاده و نزدیک به ۴۰هزار شهید ثابت کرده که در تمام زمان‌ها حصور تاثیر گذار داشته است.

روزبه گفت: نباید ویژگی‎های شخصیتی خانواده سید آزادگان حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی به فراموشی سپرده شود.

این مقام مسوول اضافه کرد: وقتی تاریخ قزوین مورد بررسی قرار می‌گیرد بدون شک خانواده سید آزادگان حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی در تحولات دینی، اجتماعی و سیاسی همیشه تاثیرگذار بودند.

این مقام مسوول با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره زندگی و شخصی سید آزادگان، حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی، ادامه داد: سید آزادگان، حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی یکی از فضایل بزرگ بودند و باید چراغ خانه سید آزادگان حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی را همیشه روشن نگه داریم و این مهم باید استمرار پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز