خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

باید در زمینه اشتغال برنامه ریزی و چاره اندیشی کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۲۰۶

وظیفه ماست که در زمینه اشتغال برنامه ریزی و چاره اندیشی کنیم. امروز تعداد کثیری از فارغ التحصیلان دانشگاهی جویای کار هستند که اجرا و بهره برداری از پروژه های بخش خصوصی می تواند زمینه اشتغال بسیاری از جوانان را فراهم نماید.

استاندار قزوین گفت: در حمایت از پروژه های استان، هیچ مرزی بین بخش دولتی و خصوصی وجود نخواهد داشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از داره کل روابط عمومی استانداری قزوین؛ مرتضی روزبهدر بازدید از پروژهمجموعه سالن های چند منظوره تالار شهرافزود: اجرای این چنین پروژه هایی که توسط بخش خصوصی در اجرا می باشد برای قزوین ضروری است.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه منطقه ای مدلی است که دولت تدبیر و امید بدنبال آن است و این نگاه در استان در حال پیگیری است و امروز نیز شاهد حضور فعال و خوب بخش خصوصی در اجرای پروژه مجموعه سالن های چند منظوره تالار شهر هستیم.

استاندار با تاکید بر اینکه بخش خصوصی در کنار بخش دولتی حلقه های توسعه استان را تکمیل خواهند کرد افزود: بخش خصوصی می تواند بسیاری از خلاء و کمبود هایی که در جریان توسعه استان با آن مواجه هستیم را رفع و در این مسیر کمک حال بخش دولتی باشد.

روزبه با اشاره به این مطلب که حضور مسافر و گردشگر موجب تحول و افزایش رونق اقتصادی در قزوین خواهد شد تصریح کرد: بخش گردشگری یکی از محورهای کلیدی در توسعه استان قزوین است و در اولویت برنامه ها قرار دارد و در این بخش در ابتدای کار هستیم و باید تلاش های بیشتری جهت جذب سرمایه گذاران صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه هدف در اجرا و حمایت از پروژه های غیردولتی نگاه تجملی نیست تصریح کرد: نگاه ما در کلان به اجرای پروژه ها توسط بخش خصوصی تکمیل حلقه های توسعه ای است و در این جریان بخش خصوصی به کمک استان خواهند آمد و بخش دولتی و غیر دولتی در یک جهت حرکت خواهند کرد و هرکدام یک نقشی را ایفا خواهد کرد.

استاندار در ادامه با بیان این مطلب که شرط اساسی در توسعه استان حرکت هماهنگ بین بخش دولتی و خصوصی است افزود: همانطور که برای اجرای پروژه های دولتی حساسیت وجود دارد و به نحوه و زمان اجرا دقت و پشتکار وجود دارد برای پروژه های بخش خصوصی نیز باید این حساسیت و توجه وجود داشته باشد چرا که این ها مکمل یکدیگر هستند و باید یک مدیریت متمرکز جهت هماهنگی های بیشتر وجود داشته باشد.

استاندار تاکید کرد: هیچگونه حس تقابلی نباید بین دستگاه های دولتی و خدمات رسان با بخش خصوصی وجود داشته باشد و باید کارها با هماهنگی پیش رود.

وی در ادامه به موضوع مهم اشتغال اشاره و افزود: وظیفه ماست که در زمینه اشتغال برنامه ریزی و چاره اندیشی کنیم. امروز تعداد کثیری از فارغ التحصیلان دانشگاهی جویای کار هستند که اجرا و بهره برداری از پروژه های بخش خصوصی می تواند زمینه اشتغال بسیاری از جوانان را فراهم نماید.

استاندار قزوین در پایان ایجاد شغل را یکی از اقدامات و کارهای خوب و خداپسندانه در نظام جمهوری اسلامی عنوان و افزود: ایجاد شغل می تواند تاثیرات زیادی بر روی کیفیت و سلامت زندگی مردم و جامعه داشته باشد.

گفتنی است؛ در این بازدید با پیگیری استاندار دستورات لازم به مدیران جهت رفع مشکلات گاز رسانی، آب شرب و خطوط مخابراتی و اختصاص زمین جهت پارکنیک صادر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز