خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین:

احزاب بازوی توانمندی برای دولت هستند

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۶۷۲

احزاب سیاسی در جامعه بازوی توانمندی برای دولت محسوب می شوند. در دولت تدبیر و امید که با شعار اعتدال بر سرکار آمده است امیدواریم شاهد تداوم همکاری احزاب و گروه های سیاسی مختلف با دولت باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: احزاب سیاسی در جامعه بازوی توانمندی برای دولت محسوب می شوند.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین؛ ایوب رحیمی دیشب در جلسه هم اندیشی احزاب، گروه ها و تشکل های سیاسی استان قزوین افزود: جلسه هم اندیشی با احزاب و گروه های سیاسی با توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید و نظر مثبت شخص استاندار برگزار می شود و از تمامی احزابی که در استان فعالیت می کنند دعوت به عمل آمده است.

وی افزود: احزابی که به نظام اعتقاد دارند و در خدمت آن هستند بازوی توانمندی برای دولت محسوب می شوند و امیدواریم همکاری و تعامل احزاب را برای تداوم اینگونه نشست ها شاهد باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با بیان اینکه انتقادات و نقطه نظرات احزاب در جهت اعتقاد و خدمت به نظام می باشد در ادامه بیان داشت: نظام متعلق به همه است و متولیان دولت که توفیق خدمت ب مردم پیدا کرده اند راهنمائیها و تجربیات احزاب و شخصیت های سیاسی را فرصتی برای خود تلقی می کنند.

وی گفت: همه دولت ها نیازمند نقد هستند و در دولت تدبیر و امید که با شعار اعتدال بر سرکار آمده است امیدواریم شاهد تداوم همکاری احزاب و گروه های سیاسی مختلف با دولت باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با بیان اینکه «از نقدهای منصفانه و اخلاق مدارانه احزاب و گروه های سیاسی استقبال می کنیم» خاطر نشان کرد: باید در کنار هم مباحثو هم فکری داشته باشیم و عیب ها و نواقص یکدیگر را گوشزد کنیم و از ایجاد التهاب در جامعه پرهیز کنیم.

وی افزود: احزاب باید تلاش کنند مشکلات و کاستی های درونی خود را مرتفع کنند و درخصوص حمایت دولت بویژه در تامین یارانه به احزاب در چارچوب قانون و سیاست های دولت تدبیر و امید حرکت خواهیم کرد.

رحیمی در پایان یادآور شد: چیز پنهانی از مردم و گروه های متعلق به نظام نداریم و اعتقاد داریم که احزاب در جهت خدمت رسانی به مردم و تقویت نظام حرکت می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز