خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سپاه پاسداران؛

دشمنان با رسانه درصدد انتشار تصویری غیرواقعی از شرایط موجود هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۹۹۳

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: دشمنان ما با بهره‌گیری از ابزار وسیع رسانه‌ای و شکاف نسلی که بین نسل اول و نسل امروز حادث شده تلاش می‌کنند تصویری غیرواقعی از شرایط موجود منتشر کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین، نشست تبیینی برای پاسداران و پایوران سپاه استان صبح امروز با حضور سردار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران در سالن حضرت زهرا(س) سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

سردار رمضان شریف در این نشست گفت: از ابتدای انقلاب تا امروز شرایط بسیار پیچیده و سختی را پشت سر گذاشتیم و در تمام این عرصه‌ها مردم برنده و پیروز میدان هستند.

سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: تا زمانی که به وظایف خود به درستی عمل کنیم پیروزی از آن ماست و خدا را شاکریم که دو رهبر حکیم و دور اندیش را به ملت ما عطا کرد؛ امروز از خیلی ها که در این ۴۵ سال علیه انقلاب و ملت اقدام کردند اثری نیست و انقلاب همچنان توفنده به راه خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به سه مولفه اصلی است که موجب تداوم انقلاب شده اظهار کرد: این سه مولفه هم دلایل وقوع انقلاب و پیروزی آن و هم موجب تداوم و بقا انقلاب اسلامی شد؛ مولفه اول فرهنگ دینی و مکتب اسلام و قرآن است که سرمایه اصلی نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌آید.

این مسئول افزود: مولفه دوم رهبران الهی است که این نظام را در ۴۵ سال رهبری کردند؛ وجود رهبران الهی در ایران اسلامی موجب رشد و بالندگی و سربلندی امت اسلامی و کشور عزیزمان شد و دلیل عملیات روانی و رسانه‌ای سنگین دشمن در خصوص جایگاه رهبری و رهبر انقلاب به همین دلیل است.

وی عنوان کرد: مولفه سوم عنصر مردمی است که سرمایه اصلی انقلاب و کشور هستند و سپاه، بسیج و نیروهای مسلح هم برآمده از همین مردم هستند که حاکمان اصلی انقلاب در مقابل موج عظیمی از تهدیدات در طول ۴۵ ساله انقلاب اسلامی به  شمار می‌آیند.

کشور بعد از 45 سال در موقعیت درخشنده‌ای قرار گرفته است

مسئول روابط عمومی سپاه کل پاسداران تصریح کرد: از موانع سختی عبور کردیم و امروز به قله نزدیک هستیم، گام اول انقلاب محکم برداشته شد و در گام دوم هم شاهد درخشش بیشتر کشور در تمام عرصه‌ها خواهیم بود.

وی ادامه داد: در ابتدای انقلاب اسلامی جمعیت کشور بین ۳۵ تا ۴۰ میلیون بود و امروز جمعیت ایران بیش از ۸۰ میلیون نفر است؛ یعنی حدود ۴۰ میلیون نفر که نسل امروز انقلاب هستند نمی‌دانند که بر سر این کشور چه آمد و بر اثر تسلط آمریکا و انگلیس و دست نشانده آن‌ها نظام شاهنشاهی چه بر سر مردم و کشور آورد.

 شریف اظهار کرد: ۴۵ سال این کشور از تمام تهدیدات عبور داده شد و امروز به فضل الهی انقلاب در یک موقعیت بسیار درخشنده و رو به جلو در حرکت است که به برکت انقلاب، امامین انقلاب و استقامت، تیزهوشی، صبر و ولایتمداری مردم این سرزمین است.

تهدیدات دشمن را به فرصت طلایی برای الهام بخشی انقلاب تبدیل کردیم

سخنگوی سپاه پاسداران در ادامه با اشاره به حوادث ماه‌های اخیر یادآور شد: نشان دادیم که با تمام توان تهدیدات ناشی از فشارهای دشمن را به فرصت‌های طلایی برای حفظ امنیت و اقتدار و الهام بخشی انقلاب تبدیل کردیم، وضعیت امروز رژیم صهیونیستی به خوبی نشان داد راه درست انقلاب اسلامی را طی کردیم.

وی افزود: امروز همه دنیا تصدیق کرد که نگاه انقلاب و دوراندیشی امام و تدابیر حکیمانه رهبر در طول این سال‌ها راه درستی بود که رژیم اسراییل را غده سرطانی نامید و امروز در همه جهان نه در خیابان‌های تهران و ایران بلکه در مهد پشتیبانی رژیم صهیونیستی یعنی آمریکا و اروپا فریاد مرگ بر اسرائیل و حمایت از مردم فلسطین برجسته‌ترین فریاد است.

شریف ادامه داد: خدا را شاکریم که به برکت انقلاب اسلامی، مردم فلسطین راه درست مبارزه با اسرائیل را در پیش گرفت.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران در ادامه افزود: رژیم صهیونیستی همان کشوری است که در طول این ۷۵ سال حجم بزرگی از جنایات را بر مردم این سرزمین و امت اسلام تحمیل کرد و هرگز دنیای اسلام از یاد نمی‌برد آن‌ها با مردم فلسطین چگونه رفتار کرده و میلیون‌ها نفر را آواره، هزاران نفر را شهید و به اسارت گرفتند.

وی بیان کرد: روزگاری ظرف 4 روز چهار ارتش عربی را شکست و تحقیر کردند اما اکنون ۷ ماه است که در غزه تحریم شده و ۱۳ سال در محاصره شدید هستند و مغلوب گفتمان مقاومت و انقلاب شدند و انقلاب اسلامی برای آن‌ها به یک الگو تبدیل شده است.

بازدارندگی رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق فرو ریخت

سخنگوی سپاه پاسداران عنوان کرد: صهیونیست‌ها برای فرار از شکست فضاحت بار در غزه اشتباه محاسباتی انجام دادند و فکر کردند اگر به کنسولگری ایران حمله کنند انحراف افکار عمومی را از جنایت در غزه به سمت دیگری سوق می‌دهند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی که لحظه‌ای از افزایش توانمندی و بازدارندگی غافل نشده، پس از ۱۲ روز عملیات وعده صادق را طراحی و اجرا کرد و آمریکایی‌ها اعلام کردند ۱۲ کشور در دفاع هوایی در وعده صادق با اسراییل همکاری داشتند.

این مسئول تاکید کرد: فرمان تنبیه متجاوز با عزم و اراده و تصمیم رهبر شجاع انقلاب صادر شد و فرزندان دلیر انقلاب نگذاشتند کلام رهبری بر زمین بماند.

سخنگوی سپاه پاسداران اخاطرنشان کرد:بازدارندگی رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق فرو ریخت همچنان که اقتدار نظامی آن در عملیات طوفان الاقصی فروریخته بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز