خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان:

نمایشگاه خانوم ایرانی در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۴۶۸

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه خانوم ایرانی از امروز تا ۲۰ بهمن ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، احمد خورگامی با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه با رویکردهای متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته برگزار می‌شود و محورهای اصلی این رویداد حضور تولیدکنندگان پوشاک، کیف و کفش، عفاف و حجاب و مزون‌های لباس است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین ادامه داد: همچنین شرکت‌های بیمه برای ارائه خدمات بیمه‌ای به بانوان خانه دار و شاغل، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی، سالن‌های زیبایی عروس و کالاهای مورد نیاز بانوان در خانه و آشپزخانه هم در این نمایشگاه حضور دارند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه این نمایشگاه، مصادف با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر است، مراسم‌های ویژه‌ای برای همشهریان در نظر گرفته شده است که در زمان برگزاری نمایشگاه برپا خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بیش از ۱۳۲ مشارکت کننده در زمینه‌های ذکر شده فعالیت دارند و از استان‌های اصفهان، قم، البرز، تهران و قزوین در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز