خبرگزاری کار ایران

رئیس علوم پزشکی قزوین:

دانشگاه علوم پزشکی قزوین 600 میلیارد از بیمه‌ها مطالبه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۱۹۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: مطالبات دانشگاه علوم پزشکی قزوین از بیمه‌ها به 600 میلیارد تومان رسیده است و درصد بالایی از آن مربوط به سازمان تامین اجتماعی است که در صورت پرداخت آن، حجم عظیمی از مشکلات دانشگاه حل خواهد شد.

به گزارش ایلنا، نشست ارزیابی عملکرد مرکز آموزشی درمانی بوعلی سینا با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین و اعضای هیأت رئیسه برگزار شد.

عبداله دیدبان در این نشست با قدردانی از همه کارکنان حوزه سلامت، گفت: همه کسانی که با وجود مشکلات، در خدمت‌رسانی به مردم مشغول هستند، نشان داده‌اند که مردم و خدمت به آنان را در دل دارند و امیدواریم که بتوانیم با همدلی، مشکلات را پشت سر بگذاریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره به مشکلات مالی دانشگاه، بیان کرد: توسعه‌ای در پذیرش دانشجویان بین‌الملل اتفاق افتاده است و با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، بخش مهمی از درآمدهای حاصل از آن، برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی دانشگاه استفاده خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در نشست‌هایی که با مسئولان وزارت بهداشت داشته‌ایم، مجوز جذب 100 نیرو در حوزه‌های مختلف أخذ شده است که در صورت تایید سازمان‌های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه، این نیروها جذب خواهند شد و بزودی در رشته داروسازی جذب دانشجو خواهیم داشت.

این مسئول یادآور شد: با توجه به کمبودهایی که در منابع وجود دارد، نباید از ظرفیت خیرین سلامت غافل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز