خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین در دیدار با اعضای خانه کارگر تاکید کرد:

لزوم افزایش تعامل بین جامعه کارگری و کارفرمایی استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۴۱

استاندار، دیدار اعضای خانه کارگر و تشکل‌های کارگری استان بر لزوم افزایش تعامل بین جامعه کارگری و کارفرمایی تاکید کرد.

ایلنا: استاندار قزوین در دیدار با دبیر اجرایی و اعضای هیات اجرایی خانه کارگر استان بر لزوم افزایش تعامل بین جامعه کارگری و کارفرمایی تاکید کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین؛ «مرتضی روزبه» در دیدار اعضای خانه کارگر و تشکل‌های کارگری استان افزود: اهداف کارگران با تلاش کارفرمایان تحقق می‌یابد و این دوقشر لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

وی افزود: جامعه اگر می‌خواهد رشد پیدا کند باید با هم افزایی و درک متقابل و پرهیز از موازی کاری و تقابل در جهت انجام امور گام برداریم.

استاندار قزوین با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در این زمینه گفت: جامعه کارگری پویا و فعال موجب افزایش ارزش افزوده، بهره وری و تولید بیشتر می‌شود و کارفرمایان هم از این بستر منتفع می‌شوند.

روزبه در ادامه با بیان اینکه افول صنعت یعنی زمینگیر شدن اقتصاد کشور اظهار داشت: امروز باید با پیش بینی تدابیر مناسب بستری فراهم شود تا با استفاده از منابع بانکی مشکل واحد‌های صنعتی مرتفع شود که در این مسیر تلاش برای انتقال حساب بانکی واحد‌های صنعتی از مرکز کشور به استان ضروری‌ست.

عید علی کریمی، دبیر اجرای خانه کارگر استان قزوین نیز در ابتدای این جلسه با ارائه گزارشی، راه اندازی بانک اطلاعاتی واحد‌های صنعتی، ترویج فرهنگ نماز در واحدهای صنعتی، افزایش امنیت شغلی و حمایت از تشکل‌های کارگری را از مهم‌ترین خواسته‌های کارگران اعلام کرد.

کریمی افزود: دانشگاه اسلامی کار استان هم اکنون بیش از چهار هزار دانشجو، ۴۰ عضو هیات علمی و ۳۰۰ استاد حق التدریسی دارد.

یاد آور می‌شود: هم اکنون بیش از ۲۵۰ هزار کارگر در استان قزوین مشغول فعالیت هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز