خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

بیش از دو هزار کیلومتر از راه‌های قزوین خط‌کشی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۴۷۸

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون، خط‌کشی و احیای خط ۲ هزار و ۱۲۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان قزوین اجرا شده است.

به گزارش ایلنا، فتاح آسیابی گفت: با توجه به نقش و تاثیر خط‌کشی در ارتقای ایمنی جاده‌ها و کاهش حوادث رانندگی در مسیر‌های مهم و پرتردد، سالانه به طور متوسط ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های حوزه استحفاظی استان خط‌کشی می‌شوند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین کاهش حوادث و تسهیل سفر‌ها را از مهم‌ترین ملزومات ایمنی جاده‌ها عنوان کرد و افزود: با رصد وضعیت راه‌های استان، جاده‌هایی که با اجرای روکش جدید آسفالت نیاز به خط‌کشی دارند و یا جاده‌هایی که خط کشی آن‌ها محو شده خط کشی می‌شوند.

وی در ادامه به دیگر اقدامات انجام شده در حوزه ارتقای ایمنی جاده‌ها اشاره کرد و گفت: نصب یک‌هزار و ۶۲۰ متر طول نیوجرسی و ۴ هزار و ۱۰۰متر طول گاردریل جدید، نصب یک‌هزار و ۹۹۴ عدد تابلوی اخطاری و انتظامی، تعمیر و مرمت ۴ هزار و ۷۳۰ متر طول گاردیل خسارت دیده، اجرای ۸ هزار و ۷۰۰ مترطول روشنایی و اجرای روشنایی نقطه‌ای به تعداد 8 مورد از جمله اقدامات انجام شده در حوزه ارتقای ایمنی راه‌ها در این مدت بوده است.

این مسئول همچنین از صدور ۶۷ مجوز ایجاد مستحدثات و عبور تاسیسات زیربنایی در حاشیه راه‌ها و با حفظ حریم قانونی در 8 ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: در همین مدت کمیسیون حریم راه‌ها نیز به ۸۰ پرونده درخواست صدور مجوز ساخت و ساز در حریم راه‌ها رسیدگی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز