خبرگزاری کار ایران

امروز در ورشگاه سردار آزادگان صورت می‌گیرد؛

دو هزار بلیت بازی امروز شمس آذر و استقلال در اختیار آبی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۰۰۳

باشگاه شمس‌آذر قزوین قصد دارد در بازی روز پنجشنبه با استقلال قانون سکوهای میزبان و میهمان را رعایت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در یکی از دیدارهای هفته نهم لیگ برتر، شمس‌آذر در قزوین پذیرای تیم فوتبال شمس آذر قزوین خواهد بود.

بلیت‌فروشی این مسابقه که در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می‌شود در اختیار باشگاه شمس آذر است و از طریق سامانه بلیت فروشی اختصاصی این باشگاه انجام می‌شود.

از این رو باشگاه شمس‌آذر قزوین قصد دارد قانون میزبانی را روی سکوهای ورزشگاه به طور کامل رعایت کند و از حضور هواداران خودی بهره ببرد.

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین حدود 15هزار نفر ظرفیت دارد و طبق قانون حداقل 1500 صندلی در اختیار هواداران تیم میهمان باید قرار بگیرد.

باشگاه شمس آذر که دوست دارد از امتیاز میزبانی خود به طور کامل مقابل استقلال بهره ببرد، کمی بیش از 10 درصد سکوهای ورزشگاه (2 هزار نفر) را به هواداران تیم آبی پوش تهرانی اختصاص خواهد داد.

در بازی پیکان و پرسپولیس که دو هفته پیش در ورزشگاه قزوین برگزار شد ، با وجود میزبانی پیکان اکثر سکوهای ورزشگاه را به رنگ قرمز در آمد و حالا باشگاه شمس آذر با توجه به داشتن هواداران پرتعداد در قزوین قصد دارد اکثر سکوها را به رنگ سبز در بیاورد و فقط 2 هزار بلیت در جایگاه استقلالی‌ها به فروش خواهد رساند.

دیدار شمس آذر و استقلال ساعت 15:30 روز پنجشنبه 11 آبان در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز