خبرگزاری کار ایران

افتتاح چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۴۸۰

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در حوزه نهاده ها، سیستم‌های نوین آبیاری و آبرسانی، صنایع تبدیلی، تجهیزات گلخانه ای، کود، بذر، سم و صنایع وابسته در استان قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عصر سه شنبه در مراسمی با حضور محمد حسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی، راه انجام معاون سازمان، عمیدی مدیر نمایندگی وزارت خارجه در استان و خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، نهاده ها، سیستم‌های نوین آبیاری و آبرسانی، صنایع تبدیلی و گلخانه ای، انواع کود سم و صنایع وابسته در محل نمایشگاه‌های بین المللی قزوین گشایش یافت. 

عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه مشارکت کنندگان در قالب ۴۶ غرفه محصولات و تولیدات خود را در حوزه‌های تجهیزات گلخانه‌ای، استخر‌های کشاورزی، انواع سم و کود و ادوات کشاورزی، استخر‌های پلیمری، نهال، پهباد، سیستم‌های کنترل مرکزی آبیاری تحت فشار، پهپاد‌های سم پاش، محلول پاش، کودپاش و بذرپاش و نوارآبیاری قطره‌ای در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد. 

عطایی افزود: این نمایشگاه با هدف آشنایی هرچه بیشتر با متخصصان و جامعه مهندسی با آخرین تکنولوژی‌های روز و همچنین نقش صنعت کشاورزی و تولید ادوات و ابزارآلات مدرن مربوط به آن در جهت بهینه سازی بهره وری از عرصه های کشاورزی برگزار شده است. 

وی ارائه آخرین دستاوردها و فناوری ها در زمینه کشاورزی، ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فضای رقابتی بین تولید کنندگان استانی و کشوری در جهت ارتقای کیفیت و بالا بردن حق انتخاب مصرف‌کنندگان، ایجاد و گسترش نمایندگی های شرکت های معتبر ملی در سطح استان را از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست. 

گفتنی است؛ نمایشگاه تخصصی کشاورزی در حوزه نهاده ها، سیستم‌های نوین آبیاری و آبرسانی، صنایع تبدیلی، تجهیزات گلخانه ای، کود، بذر، سم و صنایع وابسته از۹ لغایت ۱۲ آبان ماه سال جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۰در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین دایر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز