خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان:

نمایشگاه تخصصی حوزه کشاورزی در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۸۲۱

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: چهاردمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در حوزه نهاده‌ها و سیستم‌های نوین آبیاری و آب‌رسانی و صنایع تبدیلی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، احمد خورگامی با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی کشاورزی گفت: این نمایشگاه در حوزه نهاده‌ها، سیستم‌های نوین آبیاری و آب‌رسانی، صنایع تبدیلی، تجهیزات گلخانه‌ای، کود، بذر، سم و صنایع وابسته از تاریخ 9 تا 12 آبان ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین ادامه داد: این نمایشگاه به مدت 4 روز برپا خواهد بود و کارشناسان، علاقمندان و فعالان عرصه‌های کشاورزی می‌توانند همه روزه از ساعت 15 تا 20 از آن بازدید کنند.

وی یادآور شد: همچنین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در حوزه ماشین آلات و ادوات کشاورزی در تاریخ 21 تا 24 آذر ماه برگزار خواهد شد.

این مسئول افزود: مشارکت‌کنندگان در قالب 46 غرفه محصولات و تولیدات خود را در حوزه‌های تجهیزات گلخانه‌ای، استخرهای کشاورزی، انواع سم و کود و ادوات کشاورزی، استخرهای پلیمری، نهال، پهباد، سیستم‌های کنترل مرکزی آبیاری تحت فشار، پهپادهای سم‌پاش، محلول‌پاش، کودپاش و بذرپاش، نوارآبیاری قطره‌ای و سایر موار به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز