خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

تدوین مسایل فرهنگی قزوین متناسب با مزیت‌های استان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۲۱۲

استاندار قزوین گفت: در تدوین برنامه‌های فرهنگی باید مزیت‌های بومی و محلی استان مورد توجه قرار گیرد و خواست مردم و استفاده از ظرفیت آن‌ها هم درنظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی در جلسه شورای عالی  انقلاب فرهنگی استان که با حضور نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در برش‌های استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور برگزار شد، گفت: اسناد فرهنگی باید متناسب با سلایق مختلف و اراده ملت باشد، فرهنگ مقوله‌ای ویژه و مرتبط با اراده مردم است و با داشتن نگاه تحمیلی در این حوزه به نتیجه‌ای نخواهیم رسید.

استاندار قزوین ادامه داد: تاکنون اسناد مختلفی برای حوزه فرهنگ تدوین شده؛ اما باید به اجرا و نتیجه حاصل شده از آن‌ها هم توجه داشت؛ همچین باید در این حوزه به دور از افراط و تفریط عمل کرد.

وی عنوان کرد: موضوع دیگری که باید به آن توجه داشت این است که دستورالعمل‌ها متکی بر بستر پذیرای اجتماع باشد و مردم باید نسبت به آن اقناع شوند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین ادامه داد: نقش و حضور مردم در اجرای پروژه‌های فرهنگی دارای اهمیت است و باید از ظرفیت‌های موجود در این زمینه استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر با اتفاق‌های حوزه ورزش و سایر اقدامات شاهد نشاط اجتماعی در استان هستیم که در فرهنگ‌سازی تاثیرگذار است؛ از این رو باید این فضاها تقویت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز