خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استان قزوین؛

شرکت طلاچین واحد برتر ملی صنایع تبدیلی زراعی کشور شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۱۳۲

شرکت کشت و صنعت طلاچین در استان قزوین به‌عنوان واحد برتر ملی "صنایع تبدلی زراعی" در بخش کشاورزی معرفی شده و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در مراسم معرفی برترین‌های بخش کشاورزی استان قزوین، از 13 واحد نمونه ملی و 36 نمونه استانی تجلیل شد که این میزان نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

شرکت کشت وصنعت طلاچین در این مراسم به عنوان واحد نمونه در صنایع تبدیلی انتخاب و از غلامحسین جعفرزادشایان، مدیرعامل این واحد تولیدی تجلیل شد.

جعفرزاد شایان، عضو اتاق بازرگانی قزوین و از اعضای هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین که توانسته علاوه بر بخش کشاورزی در بخش صادرات هم به‌عنوان نمونه ملی انتخاب شود.

شرکت کشت و صنعت طلاچین در سال 1379 تاسیس شده و در زمینه فروش و صادرات انواع خلال سیب زمینی نیمه سرخ کرده منجمد (فرنچ فرایز) و انواع چیپس سیب زمینی فعالیت دارد.

در این مراسم تجلیل، معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، رئیس موسسه ترویج و آموزش کشاورزی کشور، معاون اقتصادی  استانداری، رئیس اتاق بازرگانی قزوین، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و جمعی از فعالان بخش کشاورزی و بهره‌برداران حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز