خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران:

هیچ تیمی تا پایان فصل نمی‌تواند مقابل پرسپولیس مانند پیکان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۴۲۰

ورزشگاه قزوین را ما به‌ عنوان میزبان انتخاب نکردیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: به جرات می‌توانم بگویم تا آخر فصل هیچ تیمی مقابل پرسپوبیس به این تعداد موقعیت پیدا نمی‌کند، ما حدود هفت تا هشت موقعیت داشتیم و تیم حریف دو موقعیت داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رسول خطیبی شامگاه پنجشنبه در کنفرانس خبری بعد از بازی پیکان با پرسپولیس که در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد، گفت: مردم بازی خوبی دیدند و هر دو تیم راضی بودند، پرسپولیس چندین دوره قهرمان شده؛ در مقابل ما هم تیمی جوان هستیم که چند بازیکن زیر ۲۰ سال و چند بازیکن باتجربه داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران ادامه داد: ما برای فوتبال بازی کردن آمده بودیم و خدا را شکر می‌کنم که تیمم فوتبال بازی کرد.

وی بیان کرد: ما از چندین موقعیت، یک گل را به ثمر رساندیم که به جوان بودن تیم بستگی دارد و اگر بازیکنان باتجربه‌تر بودند و از خودگذشتگی داشتند، نتیجه بازی برعکس می‌شد.

این مربی ورزشی ادامه داد: فوتبال دفاعی را دوست ندارم، دوست دارم یک بازی زیبا داشته باشیم و از این بابت از تیمم راضی هستم، این بازیکنان در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت و این بازی‌ها با کسب تجربه تبدیل به برد خواهد شد.

کار اصلی را برای جامعه فوتبال تیمی مانند پیکان انجام می‌دهد

وی عنوان کرد: فلسفه باشگاه پیکان با چیزهایی که من دوست دارم نزدیک به هم هستند، امسال ما تیم را خیلی جوان‌تر کردیم، باشگاه پیکان پنج تا شش سال می‌تواند از این بازیکنان استفاده کند، در لیگ برتر خواهدم ماند و برنامه ما برای آینده و بازیکن‌سازی است که هم باشگاه سود می‌برد و هم بازیکنان بزرگ خواهند شد.

خطیبی اظهار کرد: این تیم برای جامعه فوتبال کار بزرگی انجام می‌دهد، تیم‌هایی مانند پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور پول دارند و بازیکن بزرگ می‌گیرند؛ اما با زحمات تیم‌هایی مانند پیکان است که بازیکنان رشد می‌کنند و به باشگاه‌های بزرگ می‌روند، درواقع کار اصلی را تیم پیکان انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: آخر فصل، نصف بازیکنان به تیم‌های دیگر دعوت می‌شوند که باعث افتخار پیکان است.

ما از هیچ لحاظ میزبان این بازی نبودیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: ما از هیچ لحاظ میزبان نبودیم، اولویت اول ما اراک، کرج و قزوین بود؛ ولی ما انتخاب نکردیم، افراد دیگری بودند که از این سه گزینه قزوین را انتخاب کردند.

خطیبی ادامه داد: شب بازی برای رزرو هتل زنگ زدیم، تیم پرسپولیس قبل از ما می‌دانست که بازی در قزوین است، نمی‌خواهم در این بحث‌ها وارد شوم اما این کارها درست نیست، تیم‌هایی که هزینه می‌کنند و جوان هستند باید بیشتر حمایت شوند، چون پیکان هوادار ندارد نباید این موضوعات پیش بیاید.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم سازمان لیگ و فدراسیون را زیر سوال ببرم ولی در این چند روز فهمیدم در پشت پرده فوتبال برای بعضی تیم‌ها برخی اتفاق‌ها می‌افتد و امیدوارم حق تیم‌هایی مثل پیکان خورده نشود.

این مربی ورزشی بیان کرد: برای محل بازی با مس رفسنجان را باشگاه تصمیم می‌گیرد، زمین قزوین هم با اینکه ایده‌آل نبود اما از خیلی زمین‌ها بهتر بود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اینکه بازیکن بیفتد و وقت تلف کند را بلد نیستیم، من دوست دارم تماشاگر از بازی لذت ببرد و حتی هواداران پرسپولیس هم از بازی ما لذت بردند، می‌توانستم بگویم بازیکن بیفتد یا جمع شوند و زیرش بزنند، اما اصلا این کارها را در زندگی نمی‌کنم.

این بازی با نتیجه سه بر یک به نفع پرسپولیس به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز