خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

کارگروه فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان‌های قزوین فعال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۹۶۹

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: مصوبات قبلی کمیسیون فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید از دستگاه‌های مربوطه تا رسیدن به سرانجام پیگیری شده و کارگروه‌های شهرستانی هم باید فعال شوند.

به گزارش ایلنا، حسین براتی در جلسه کمیسیون فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخل گفت: اصرار داریم به عنوان دبیرخانه کارگروه فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اهتمام، جدیت و انتظام خوب، این بخش را ساماندهی کرده و آنچه را که استانداری قزوین برای پیشرفت و پیگیری کار منظور کرده است را دنبال کنیم.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین عنوان کرد: لازم است تا در حوزه سیاست‌گذاری آنچه که برای این کارگروه تعریف شده و وظایف دبیرخانه به عنوان متولی جدی و اصلی این بخش، بازخوانی و تبیین شود.

وی تصریح کرد: جایگاه و شرایط استان قزوین در کشور با توجه به سبقه و پیشینه تاریخی و برخورداری از ظرفیت و توانایی‌های بالا، باید به لحاظ کارکردی بهتر از وضعیت کنونی باشد تا به استان قزوین نگاه ویژه‌ای صورت بگیرد.

رئیس کارگروه فرهنگی اجتماعی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین خاطرنشان کرد: پوشش رسانه‌ای، رادیویی و تلویزیونی در خصوص انعکاس اخبار کارگروه با همکاری صدا و سیما و برگزاری ماهانه جلسات کارگروه با حضور اعضا تا پایان سال از جمله مصوبات این کارگروه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز