خبرگزاری کار ایران

در یک سال گذشته؛

265 واحد صنعتی جدید در قزوین راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۶۴۳

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: در سال گذشته ۲۶۵ واحد جدید راه‌اندازی شد که ۱۲ هزار میلیارد تومان آورده داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نشست هم‌اندیشی استاندار قزوین با اصحاب رسانه روز گذشته به مناسبت هفته دولت با حضور معاونین و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در سالن جلسات باغستان برگزار شد.

علی رحمانی در این جلسه گفت: ۶۲ واحد از تملک بانک خارج و از این تعداد ۴۰ واحد فعال شده است؛ همچنین در استان 320 واحد راکد داشتیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: ۶۶ واحد راکد احیا شده و ۶۰ واحد هم قابلیت احیا دارد.

وی تاکید کرد: رونقی که در تولید و صنعت استان اتفاق افتاده قابل مشاهده است و از طریق صنایع کوچک ۱۱ هزار مورد اشتغال جدید ایجاد شده است.

این مسئول ادامه داد: در سال گذشته واحدهای راه‌اندازی شده در استان ۷ میلیون یورو تسهیلات ارزی و ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات ریالی دریافت کردند.

وی بیان کرد: در مورد گندم ۲ هزار و ۱۰۰  میلیون تعهد داریم که یک‌هزار و 600 میلیون پرداخت شده و به اندازه یک و نیم برابر نیاز استان هم گندم خریداری شده است.

رحمانی درباره مس طارم عنوان کرد: برای مس طارم حمایت‌های مختلفی صورت گرفته که استمهال ازجمله آن‌ها است و راه جدیدی هم برای دسترسی آن ایجاد می‌شود.

وی درباره قیمت مرغ اظهار کرد: در  رابطه با قیمت مرغ باید فاصله با تهران را رعایت کنیم؛ وقتی قیمت 50 هزار تومان باشد تمام بازار قزوین خالی می‌شود، البته درحال حاضر قیمت در استان قزوین پایین‌تر است و این میزان هم کاهش پیدا خواهد کرد.

در این نشست چالشی که بیش از سه ساعت به طول انجامید، اصحاب رسانه از سلایق مختلف حضور داشته و پرسش‌ها و دغدغه‌های آن‌ها مطرح و استاندار و معاونین او به پرسش‌ها پاسخ دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز