خبرگزاری کار ایران

بزرگترین نمایش میدانی کشور در شهر جدید مهرگان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۶۹۹

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی ساد گفت: نمایش بزرگ میدانی "تنهاترین مسیر" به مناسبت اربعین حسینی و با محوریت اربعین، غدیر، دفاع مقدس و ظهور در شهر جدید مهرگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، استفاده از زبان هنر برای انتقال مفاهیم و آموزش همواره مورد تاکید بوده و روند یادگیری و رسیدن به هدف مورد نظر با این امر تسهیل می‌شود.

عدم آشنایی با برخی اتفاقات تاریخی که با دین و فرهنگ ما گره خورده و وجود داستان‌های جعلی در این حوزه از مواردی است که باعث شده گروهی از هنرمندان به بهانه اربعین نمایشی را برای انتقال مفاهمی غدیر، عاشورا و ظهور را در استان قزوین اجرا کنند.

میثم فاطمی‌نژاد در بازدید خبرنگاران، شهرداری و شورای شهر محمدیه از روند ساخت فضای اجرای این پروژه که در شهر جدید مهرگان انجام می‌شود در جمع خبرنگاران گفت: یک نمایش بزرگ کشوری با عنوان "تنهاترین مسیر" به مناسبت اربعین به صورت میدانی در زمینی به ابعاد دو هکتار اجرا خواهد شد.

مسئول کانون فرهنگی، هنری و تبلیغی "ساد" ادامه داد: مخاطب در این نمایش بزرگ میدانی با اتفاقات غدیر از زمان پیامبر(ص) تا دفاع مقدس و سپس موانع ظهور در قالب نمایش آشنا می‌شود، در این نمایش که از اربعین آغاز می‌شود مردم با جوانی که با مکاشفه علت‌های عدم ظهور را می‌بیند همراه می‌شوند و به همراهی مردم به عنوان محور یاری امام تاکید می‌شود.

وی عنوان کرد: نمایش از ابتدای ماه صفر /27 مرداد ماه/ به مدت 10 شب در ساعات 20 تا 22 و 22 تا 24 اجرا می‌شود و در هر بار زمینه پذیرش 4 هزار نفر وجود دارد.

وی عنوان کرد: 240 نفر بازیگر و خدمات پشت صحنه در اجرای این نمایش با ما همراهی دارند و نکته قابل توجه این است که تمام افراد از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی و مردمی بوده و در این نمایش افراد عنصرهای فرهنگی به شمار می‌آیند.

این مسئول ادامه داد: دوسوم هزینه این نمایش از طرف کانون و 600 میلیون هم از طرف شهرستان البرز تامین شده است.

بزرگترین نمایش میدانی کشور در شهر جدید مهرگان اجرا می‌شود

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز