خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی استان:

65 درصد جمعیت قزوین تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۳۵۹

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین گفت: در حال حاضر 865 هزار و 871 نفر از جمعیت استان تحت پوشش قرار دارند، برآورد 1402 هم یک میلیون و 340 هزار نفر است و 65 درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین حمید کوزه‌گرها در نشست خبری که صبح امروز به مناسبت هفته تامین اجتماعی در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، گفت: درحال حاضر ۴۲ خدمت تامین اجتماعی و ۹۷ درصد نسخ به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین ادامه داد: در حال حاضر در سطح استان تعداد ۲۶۹ هزار و ۳۳۱ بیمه شده داریم که ۱۸۳ هزار و ۵۰۵ نفر بیمه شده اجباری هستند.

وی ادامه داد: مستمری بگیران  استان در ماه گذشته ۸۹ هزار و ۸۲۲ میلیارد تومان دریافتی داشتند.

این مسئول با اشاره به مطالبه تامین اجتماعی گفت: یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از کارفرمایان مطالبه داریم و برای این موضوع قول مساعد داده شده است.

وی ادامه داد: ماهانه به ۴ هزار و ۴۰۸ نفر مبلغ ۲۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون پرداخت می‌شود.

کوزه‌گرها اظهار کرد: در یک سال گذشته در استقرار میز خدمت حضوری رتبه اول و در میز خدمت الکترونیکی رتبه پنج را داشتیم، در سه ماهه چهارم سال در بین ادارات کل تیپ دو رتبه چهارم را  و در بین ۳۴ اداره کل رتبه ششم را  داشته و در جشنواره شهید رجایی هم رتبه برتر را کسب کردیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین گفت: کارفرمایان از شرکای اصلی ما هستند که بیشترین حق بیمه را پرداخت می‌کنند، هدف ما این است که شرکت‌ها و کارگاه‌ها روال عادی را ادامه دهند و پابرجا باشند؛ اما گاهی با مشکل مواجه می‌شوند و لیست بیمه آن‌ها رد نمی‌شود، که برای این کارگاه‌ها بخشودگی جرایم درنظر گرفته شده که تا پایان مرداد ماه این امکان برای آن‌ها فعال است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در سطح استان حدود ۱۸ هزار و ۳۶۰ کارگاه داریم که تعداد کارگران آن‌ها متفاوت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز