خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان:

نمایشگاه "مادر، کودک و نوجوان" در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۸۱۳

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه مادر، کودک و نوجوان از 26 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین آغاز به کار می‌کند.

به گزارش ایلنا، احمد خورگامی گفت: نمایشگاه مادر، کودک و نوجوان از 26 تا 30  تیر ماه از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین به مدت 5 روز برگزار خواهد شد.

مدیرعامل نماشگاه‌های بین المللی استان قزوین عنوان کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در تعطیلات تابستانی، از جمله دغدغه‌ها برای برخی از والدین محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به این امر، برنامه‌های متنوعی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته شده و بازدید از نمایشگاه فوق فرصت بسیار مناسبی را برای گذراندن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان فراهم می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: همچنین مشارکت کنندگان در حوزه‌های مراکز ورزشی، آموزشگاه‌های زبان و مراکز کمک آموزشی، نقاشی و هنرهای تجسمی، آتلیه کودک، رباتیک، اسباب بازی و وسایل سرگرمی، ملزومات سیسمونی، پوشاک و کفش کودک و نوجوان، لوازم تحریر، مبلمان و دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان  نسبت به معرفی تولیدات و محصولات خود اقدام خواهند کرد و بستر مناسبی برای رفع نیازهای مرتبط با عنوان نمایشگاه برای بازدیدکنندگان فراهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز