خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خبر داد؛

درخشش فرهنگیان و دانش آموزان قزوینی در جشنواره‌های کشوری

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۷۱۵

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از درخشش فرهنگیان و دانش آموزان استان در دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم و دهمین جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های فرهنگیان کشور خبر داد و گفت: فرهنگیان و دانش آموزان قزوینی در این جشنواره‌ها موفق به کسب ۱۱رتبه شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نقی سیاهکالی مرادی با اعلام این خبر گفت: جشنواره نوجوان سالم در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در سه محور فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیا و چهار سطح آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار شد و دانش آموزان قزوینی در دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم پنج رتبه و در دهمین جشنواره ابتکارات و خلاقیت های فرهنگیان نیز حایز ۶ رتبه برتر شدند.

وی اظهار کرد: محور دانش‌آموزی شامل رشته‌های ایده پردازی، مقاله‌نویسی، نقاشی، گرافیک، عکس، فیلم کوتاه، نرم افزار و چند رسانه‌ای، خلق کاراکتر و موشن گرافی بود و در سال تحصیلی جاری بیش از ۳۸ هزار فرهنگی، دانش آموز و اولیاء در جشنواره نوجوان سالم و جشنواره ابتکارات و خلاقیت های فرهنگیان شرکت کردند.

سیاهکالی مرادی همچنین گفت: پس از داوری در سطح نواحی و مناطق ۶۲۸ اثر به مرحله استانی راه پیدا کردند و ۶۴ اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال شد.

این مسئول همچنین هدف از برگزاری جشنواره نوجوان سالم را شناسایی و رشد و شکوفایی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های دانش آموزان و فرهنگیان و مدیران مدارس در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: شیوه‌های زندگی سالم، پیشگیری از رفتارهای پرخطر و ارتقای بهداشت روان از جمله محورهای این جشنواره بود.

وی اضافه کرد: در بخش ایده پردازی امیر مهدی خیرخواه، بخش فیلم داستانی زهرا نظری، بخش فیلم تدریس پیشگیری مهری سرایی از قزوین و در بخش بازی های رایانه ای زهرا رضایی، بخش پروژه های مداخله ای زینب سلطانی حایز رتبه اول شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به برگزیدگان فرهنگیان نیز اشاره کرد و ادامه داد: در بخش برنامه عمل سالانه نیز لیلا سادات مرتضوی،بخش منابع آموزشی و کمک آموزشی علی چناغچی از قزوین موفق به کسب رتبه های دوم کشوری شدند.

وی افزود: در بخش نقاشی آبرنگ مبینا حاجی زاده، طرح درس احدالله حسن پورموفق به کسب رتبه سوم کشوری شدند و همچنین در بخش نقاشی مداد رنگی سیتا رحمانی و منابع آموزشی و کمک آموزشی مهری غفوری شایسته تقدیر کشوری شدند.

استان قزوین دارای ۲۴۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و بیش از ۱۷ هزار فرهنگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز