خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری استان:

۲۰ مجتمع خدماتی رفاهی در قزوین احداث می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۴۴۵

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از فعالیت ۳۷ مجتمع خدماتی رفاهی در این استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲۰ مجتمع دیگر نیز در حال احداث است.

به گزارش ایلنا، امیر علیپور با اعلام این خبر ادامه داد: از این تعداد مجتمع در حال احداث، ۱۰ مجتمع با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در سال‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسند و در این راستا تلاش می‌شود فرایند تکمیل و بهره‌برداری و انجام استعلام از دستگاه‌ها با سرعت انجام شود.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با بیان اینکه ۲۳ مجوز موافقت اصولی نیز برای ساخت مجتمع‌ها صادر شده است، گفت: مجتمع‌های خدماتی رفاهی فعال به طور مستمر توسط کمیته ویژه نظارت بازدید و به خصوص از نظر رعایت موارد بهداشتی و نظافتی در نمازخانه‌ها، غذاخوری‌ها و سرویس‌های بهداشتی مورد نظارت دقیق قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت این موضوع در ارتقای خدمات به کاربران جاده‌ای، هرگونه بی وتجهی از سوی بهره‌برداران این مجتمع‌ها به هشدارها و اخطارهای کمیته ویژه نظارت و ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان‌های تابعه این اداره کل برای برطرف کردن نواقص، موضوع به کمیسیون ماده ۲۴ در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارجاع و برای آن رای قانونی صادر می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: در 3 ماهه نخست امسال نیز پس از صدور تذکر از سوی کمیته ویژه نظارت و عدم توجه بهره‌برداران مجتمع‌ها، با ارجاع تخلفات به این کمیسیون، ۲۰ رای قانونی برای متخلفان صادر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز