خبرگزاری کار ایران

دادستان شهرستان البرز:

یک متخلف دارویی در البرز روانه زندان شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۲۵۷

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از شناسایی و دستگیری یک متخلف دارویی و کشف و ضبط 70 کیلوگرم داروی غیرمجاز خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی‌زاده گفت: در پی گزارش ضابطین قضایی فردی در شهر الوند اقدام به خرید داروهای غیرمجاز و خارج از شبکه توزیع دارو به صورت عمده کرده و در بین داروخانه‌ها، پزشکان و عطاری‌ها عرضه می‌کند، پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای شهرستان تشکیل و متهم موصوف تحت تعقیب کیفری قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز افزود: در این خصوص دستورات قضایی لازم صادر و این متهم شناسایی و دستگیر شد و در بازرسی از منزل و محل کار این فرد انواع شربت و قرص غیرمجاز و ممنوعه به میزان حدود 800 میلیون تومان کشف شد.

وی بیان کرد: همچنین در بازرسی بعمل آمده مقدار 140 لیتر انواع مشروبات الکلی متعلق به متهم نیز کشف و ضبط شد.

تقی‌زاده اظهار کرد: این متهم در این حوزه دارای سابقه کیفری تعلیقی است و در این پرونده به دلیل عجز از تودیع تامین کیفری روانه زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص سایر اقدامات غیرقانونی این فرد و شناسایی اشخاص مرتبط که اقدام به خرید و فروش این حجم داروی غیرمجاز می‌کرده، ادامه دارد و قطعاً با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز