خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان قزوین:

سپاه ضمن شناخت دشمن درگیری با گوشه و کنار را در شأن خود نمی‌داند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۰۳۹

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: سپاه دشمن را می‌شناسد و آن هم شیطان بزرگ آمریکا است و درگیری با گوشه و کنار را در شأن خود نمی‌داند، ما امنیت و آرامش را برای مردم ایجاد کردیم و پیش مرگ مردم هستیم، شوکت دشمن ما را نمی‌ترساند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در آئین تجلیل از پاسداران نمونه سپاه استان که صبح امروز در سالن حضرت زهرا(س) سپاه برگزار شد، گفت: جنگ تحمیلی به پایان رسید و ۴۰ هزار نفر از پاسداران شهید شدند و این شناسنامه و قله ما است، باید بگوییم تا مردم بدانند ما پیش مرگان ملت خودمان هستیم که این مسیر را ترسیم کرده‌ایم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: ما در انتخاب پاسدار نمونه به دنبال خانواده‌ای بودیم که از دورترین نقطه روستایی آمدند و فرزندانشان وارد صحنه نبرد شدند، امروز این امنیت شمال غرب را مدیون ستارگان قزوین هستند، امنیتی که با افتخار پیروز میدان شدیم و اوج این پیروزی، جریان بیداری اسلامی و جبهه مقاومت است اما برای این امنیت خون‌های پاک بسیاری به انقلاب اسلامی هدیه کردیم.

 وی افزود: اینها فلسفه وجودی و نقش آفرینی‌های سپاه است، این حقیقت سپاه است، همه اهداف دشمنان در منطقه برای ایران و انقلاب ایرن بود، امروز نیز در جنگ ترکیبی ما پیروز شدیم و پیروزی ما مقتدرانه بود و برای اولین بار جنگی را تجربه کردیم که در آن سلاح استفاده نکردیم و بدون سلاح پیروز این میدان بودیم.

فرمانده ارشد نظامی استان قزوین یادآور شد: زیر ساخت سپاه نه موشک و نه ساختمان است، بلکه زیرساخت سپاه نیروی انسانی مقتدر است که جنسش از عاشورا است و می‌ماند و این سپاه به منبع عظیم اعتقادی وصل است.

وی با اشاره به نقش آفرینی سپاه در صحنه جهاد و سازندگی و مردم یاری خاطرنشان کرد: سپاه چتر آرامش جامعه است، در حادثه اولین وارد می‌شود و آخرین نفر خارج می‌شود، ما حادثه را به جان می‌خریم و آرامش را به مردم هدیه می‌دهیم.

رفیعی آتانی بیان کرد: سپاه پیوند دهنده دفاعی کشور است، هدف سپاه تعالی انسان‌ها است آنچنان که فرد باید رشد کند و به خدا برسد، انتطار مردم از سپاه به حق است، سپاه باید به محیط خود مسلط و اشرافیت داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز