خبرگزاری کار ایران

دبیر جشنواره ملی خوشنویسی مشق مادر:

۱۵ اثر برگزیده بداهه نویسی «مشق مادر» معرفی خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۶۷۰

دبیر جشنواره ملی خوشنویسی مشق مادر گفت: پس از داوری آثار، مراسم اختتامیه، ۲۰ بهمن ماه در قزوین برگزار و از 15 نفر برگزیده و منتخبین تقدیر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمد رازقی گفت: جشنواره «مشق مادر» به طور همزمان در 31 مرکز در سراسر کشور در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور بانوان هنرمند و خوشنویس برگزار شد و مرحله داوری آن با حضور ۹ داور ملی به اتمام رسید.

دبیر اجرایی جشنواره مشق مادر عنوان کرد: 544 اثر در دو بخش نستعلیق و شکسته نستعلیق به دبیرخانه جشنواره مشق مادر رسید که پس از داوری، 15 اثر جزء آثار برگزیده و 100 اثر شایسته تقدیر شدند.

وی ادامه داد: این آثار کتابت اسامی و القاب حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین آیات و اشعار با موضوع مقام زن و مادر بود که از بین ۱۵ اثر برگزیده، ۹ اثر مربوط به بخش نستعلیق و ۶ اثر در بخش شکسته نستعلیق و از بین ۱۰۰ اثر شایسته تقدیر ۷۰ اثر نستعلیق و ۳۰ اثر شکسته نستعلیق است.

رازقی بیان کرد: داوران این جشنواره در بخش نستعلیق اساتید ازهار شرکاء، علی اشرف صندوق آبادی، احمد پیله چی، علی اکبر پگاه، میرحیدر موسوی و احمد ابوطالبیان همچنین داوران بخش شکسته نستعلیق اساتید سید علی فخاری، علی آقا حسینی و بهادر پگاه بودند.

وی خاطرنشان کرد: به ۱۵ هنرمند برگزیده در این رویداد، تندیس جشنواره و جایزه نقدی پنجاه میلیون ریالی و به ۱۰۰ هنرمند جوایز پنج میلیون ریالی اهدا می‌شود و آثار منتخب به صورت کتاب منتشر شده و در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز