خبرگزاری کار ایران

مسابقات کشوری نغمات قرآنی در قزوین آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۴۹۶

با حضور 239 شرکت کننده از استان‌های مختلف کشور، چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در چهار رشته حوزه نغمات قرآنی در استان قزوین آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در بخش نغمات قرآنی به میزبانی استان قزوین و در دانشگاه فرهنگیان آغاز شد.

در این دوره از مسابقه 239 شرکت کننده خانم و آقا در بخش‌های اذان، دعاخوانی، مدیجه سرایی و همخوانی قرآن به رقابت می‌پردازند.

یک گروه از استان قزوین هم به این دوره از مسابقات راه پیدا کرده است.

52 داور لی و بین المللی این دوره از مسابقات را داوری می‌کنند و برای اولین بار مراحل ثبت امتیاز به صورت هوشمند انجام می‌شود.

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در مراسم افتتاحیه این مسابقات گفت: نهادهای مختلف اجرایی استان در برگزاری این رویداد بزرگ کشوری همکاری داشته‌اند.

مدیرکل اوقاف و  امور خیریه استان قزوین ادامه داد: خواهران در طول امرو زو فردا در بخش نغمات دینی به رقابت خواهند پرداخت و اختتامیه آن بعدازظهر فردا خواهد بود.

وی عنوان کرد: از روز دوشنبه تا چهارشنبه که اختتامیه برگزار می‌شود هم شاهد رقابت براداران خواهیم بود.

این مسئول بیان کرد: فعالیت‌های انجام شده در حوزه قرآنی در دوره‌ای که مستکبران به دنبال کمرنگ شدن کلام حق هستند، نشان دهنده این است که همواره پای قرآن و آرمان‌های آن ایستاده‌ایم و اعتقاد به خدا و آموزه‌های دینی به توسعه فرهنگ دینی کمک می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز