خبرگزاری کار ایران

بازرس خانه مطبوعات قزوین:

انتخابات شورای مرکزی خانه مطبوعات قزوین مشروعیت ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۷۷

برگزاری انتخابات شورای مرکزی خانه مطبوعات استان قزوین در ۲۷ آذر ۹۲ با توجه به وجود شبهات متعدد قانونی، مشروعیت ندارد.

بازرس خانه مطبوعات قزوین گفت: برگزاری انتخابات شورای مرکزی خانه مطبوعات استان قزوین در ۲۷ آذر ۹۲ با توجه به وجود شبهات متعدد قانونی، مشروعیت ندارد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا رجایی‌پور در نشست خبری صبح امروز خود افزود: متاسفانه برای بنده که بازرس اول خانه مطبوعات استان قزوین هستم به درستی مشخص نیست این ۴۰۲ نفری که گفته می‌شود عضو خانه مطبوعات هستند چه کسانی هستند.

وی ادامه داد: فعالان رسانه‌ای استان قزوین به مراتب کمتر از این تعداد هستند ولی مشخص نیست چطور یک دفعه اعضای خانه مطبوعات طی چند ماه از ۲۳۰ نفر به ۴۰۲ نفر افزایش یافته است.

وی ادامه داد: شورای مرکزی خانه مطبوعات موظف است قبل از برگزاری انتخابات و برای حل شبهات در خصوص تعداد اعضای خانه مطبوعات، لیست کاملی شامل نام خبرنگار به همراه سمت و نام رسانه را در وبلاگ رسمی خانه مطبوعات در معرض دید همگان قرار دهد.

بازرس خانه مطبوعات قزوین گفت: تغییر برخی از بندهای مواد اساسنامه مصوب خانه مطبوعات در مجمع عمومی آن هم قبل از انتخابات یکی دیگر از شبهه‌های موجود است.

رجایی‌پور برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان را توسط افرادی که خود کاندیدای انتخابات هستند یکی دیگر از شبهات فعلی در جریان برگزاری انتخابات دانست.

وی به عنوان بازرس خانه مطبوعات اظهار کرد: هنوز گزارشی از وضعیت امور و اقدامات در سه سال گذشته به اینجانب برای بررسی و قرائت قبل از برگزاری انتخابات برای کلیه اعضای خانه مطبوعات داده نشده است، بنابراین برگزاری انتخابات خانه مطبوعات تا رفع مشکل به تعویق می‌افتد.

بازرس خانه مطبوعات استان قزوین با اظهار اینکه برگزاری یک انتخابات بدون شائبه و عاری از هر گونه شائبه حقوقی انتظار به حق جامعه مطبوعاتی استان است تصریح کرد: ان شااله با همکاری دستگاه‌های مربوط به زودی انتخابات خانه مطبوعات برگزار خواهد شد.

رجایی‌پور افزود: در صورت حل نشدن موارد قانونی و حقوقی اشاره شده، موضوع توسط دستگاه‌های مرتبط پیگیری خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز