خبرگزاری کار ایران

ضرورت افزایش نظارت‌های استاندارد قزوین بر شرکت‌های خدماتی آسانسور

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۸۱۴

استاندار قزوین گفت : باتوجه به اهمیت استاندارد آسانسورها، برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی شرکت‌های خدماتی آسانسور لازم است نظارت‌های استاندارد با جدیت بیشتری پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی در جلسه شورای استاندارد که صبح امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: بازرسی استاندارد از اصناف باید به نحوی باشد که ضمن توجه به کیفیت و کمیت و منافع مردم تولید با چالش مواجه نشود و شرایط برای تولیدکنندگان محدود و بسیار سخت نشود.

استاندار قزوین ادامه داد: در واقع نوع اقدامات اداره کل استاندارد نباید به عنوان مداخله‌گر جدید باشد؛ بلکه باید ارشادی، توجیهی و حمایتی باشد و کنترل کیفیت و کمیت کالاها مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد : فقدان آزمایشگاه مرجع یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های استان است و برای رفع این چالش باید از ظرفیت امکانات فنی و آزمایشگاهی دستگاه‌ها استفاده کرد و با تجمیع آن‌ها برای ایجاد آزمایشگاه مرکز اقدام شود.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اضافه کرد: اداره استاندارد هم باید از ظرفیت‌های قانونی موجود برای اجرای مصوبات شورای استاندارد استفاده کند، همچنین لازم است درباره وظایف استاندارد هم اطلاع رسانی صورت گیرد تا مردم در جریان آن قرار گیرند.

وی اظهار کرد: باتوجه به اهمیت ایمنی آسانسورها لازم است برای هزینه بازدیدهای فنی و دریافت مجوز تدبیری اندیشیده شود تا هزینه‌ها کاهش پیدا کند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز