خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره):

در هفته ابتدایی مهر ماه حضور دانشجویان الزامی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۱۴۹

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره)اعلام کرد: دوره‌های آموزشی و کلاس‌های درس در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در هفته پیش رو به دلیل تعطیلات به صورت مجازی برگزار خواهد شد و حضور دانشجویان در دانشگاه الزامی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیدعلی قاسم‌زاده با اعلام این خبر گفت: کلاس‌های درس در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه به بهانه بین‌التعطیل بودن، تعطیل نیست ولی برای راحتی دانشجویان و استادان این کلاس‌ها به صورت مجازی و شبیه دوران کرونا برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) عنوان کرد:  همه دانشجویان می‌توانند به شهرهای محل سکونت خود مراجعه کنند، ولی چون این کار برای دانشجویان خارجی ممکن نیست، دوره‌های فرهنگی خاصی برای آنها برگزار می‌شود و با توجه به اینکه هفته پیش رو دومین هفته تحصیلی دانشگاه‌ها محسوب می‌شود، سخت‌گیری برای حضور دانشجویان در دانشگاه نداریم.

    قاسم زاده افزود: بنابراین اردوهای آشنایی دانشجویان جدیدالورود هم به هفته آینده و بعد از آن موکول خواهد شد، بنا داریم اقدامات فرهنگی دانشگاه در سال تحصیلی جدید را با حضور حداکثری دانشجویان برگزار کنیم.

او خاطر نشان کرد: دانشجویان جدیدالورود باید از فرصتی که برای آنها در این هفته ایجاد شده، جهت انجام امور مقدماتی تحصیلی خود مثل تکمیل ثبت نام و استقرار در خوابگاه و مانند آنها استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز