خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی استان:

قزوین یکی از هفت استان منتخب برای میزبانی از تیم‌های جام جهانی قطر است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۸۰۴

رئیس اتاق بازرگانید صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین گفت: در جام جهانی قطر هفت استان کشور برای دعوت از تیم‌های شرکت کننده به ایران انتخاب شده‌اند که قزوین از جمله آن‌ها است و باتوجه به ظرفیت‌های استان سعی داریم غرفه اتاق قزوین با مشارکت اتاق بازرگانی در دوحه هم برپا شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی بخشنده در سی و هشتمین نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معاین و کشاورزی گفت: باتوجه به اینکه گگ سال پایانی این طوره از اتاق بازرگانی را پیش رو داریم، لازم است اتاق‌ها در کنار هم بوده و از تبلیغات انتخاباتی زودهنگام پرهیز شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین عنوان کرد: اصل ۴۴ قانون اساسی و تغییر در نوع واگذاری‌ها و همچنین مالیات بر ارزش افزوده واحدهای تولیدی از مواردی بود که در سفر رئیس جمهور به استان مطرح شد که مورد استقبال قرار گرفت.

وی درباره وضعیت ساختمان جدید اتاق بیان کرد: در ساخت ساختمان جدید اتاق از ظرفیت‌های بومی استفاده شده و درحال حاضر به پیشرفت فیزیکی ۹۴ درصدی رسیده و بیشتر طبقات تا ماه‌های آینده قابل بهره‌برداری خواهد بود.

این مسئول گفت: در دو ماه اخیر از ظرفیت‌های اتاق برای انجام فعالیت‌های مختلف استفاده مردیم و این روند در آینده هم ادامه خواهد داشت. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز