خبرگزاری کار ایران

انهدام باند جعل مدارک در بوئین زهرا

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۶۱۳

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بوئین زهرا از دستگیری و انهدام باند 3 نفره جعل اسناد و مدارک هویتی و تحصیلی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ وجیه الله عبدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: برابر کسب خبری مبنی بر فعالیت یکی از واحدهای صنفی شهرستان بوئین زهرا در زمینه جعل اسناد و مدارک هویتی، تحصیلی و غیره، بررسی صحت و سقم موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.   

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بوئین زهرا افزود: ماموران با بررسی اطلاعاتی و میدانی، ضمن شناسایی دقیق اعضای باند و کسب اطمینان از فعالیت آن‌ها در این خصوص، با اخذ دستور قضایی به محل اعزام شدند.  

وی عنوان کرد: پس از حضور ماموران و در بازرسی از محل، تعداد قابل توجهی اسناد و مدارک هویتی جعلی کشف و 3 نفر در این خصوص دستگیر شدند.

عبدی با اشاره متهمان در تحقیقات پلیسی  به 6 فقره جعل مدارک و اسناد هویتی اعتراف کرده و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: اعضای باند دستگیر شده در رده سنی جوانان قرار داشته و به تازگی شروع به فعالیت در این خصوص کرده بودند، که این مورد و مواردی از این دست، بیانگر اهمیت هر چه  بیشتر نظارت خانواده‌ها بر اقدامات فرزندان به ویژه جوانان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز