خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی مهرام قزوین:

دانشگاه جامع علمی کاربردی در توسعه علمی جامعه موثر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۱۲

۲۳۱ دانش‌آموخته در ۶ رشته و ۳۷۵ دانشجوی ورودی جدید در ۱۱ رشته مرکز آموزش علمی کاربردی مهرام قزوین در مقاطع کاردانی و کارشناسی، ورود به دانشگاه و فارغ‌التحصیلی خود را جشن گرفتند.

ایلنا: رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی مهرام قزوین گفت: با توجه به نیاز جامعه به کار‌شناسان خبره در زمینه تولید فرآورده‌های صنایع غذایی، اقدام به راه‌اندازی مرکز آموزش علمی‌ کاربردی مهرام در رشته‌های کاملا تخصصی صنایع غذایی و در مقاطع کاردانی و کار‌شناسی کردیم.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ علیرضا خاکپور گفت: تاسیس این مرکز آموزشی را مرهون همت مدیریت عالیه گروه تولیدی مهرام، جناب آقای گنجی و نیز مساعدت و ازخودگذشتگی همکاران دانشگاه جامع علمی کاربردی استان است.

وی با اعلام اینکه این مرکز توسط شرکت صنایع غذایی مهرام و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور و دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال ۸۹ تاسیس شد ادامه داد: در حال حاضر این مرکز در مقطع کاردانی دارای رشته‌های شیمی آزمایشگاهی گرایش غذایی، شیمی آزمایشگاهی گرایش آرایشی و بهداشتی، شبکه‌های کامپیوتری، ایمنی و بهداشت واحدهای صنعتی، بازاریابی، مدیریت کسب و کار، حسابدار صنعتی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و در مقطع کار‌شناسی دارای رشته‌های مهندسی صنایع شیمیایی، مهندسی صنایع غذایی، حسابداری صنعتی و مدیریت تبلیغات تجاری پذیرش دانشجو دارد.

خاکپور با اعلام اینکه مرکز علمی کاربردی مهرام تا پایان شهریور ۹۲، تعداد ۱۳۵ فارغ‌التحصیل داشته یادآور شد: این تعداد در پایان ترم جاری(بهمن ۹۲) به ۲۳۱ نفر می‌رسد.

وی در خصوص اهداف و برنامه‌های این مرکز گزارش نیز گفت: مرکز آموزش علمی کا ربردی مهرام برای گسترش خود، برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت بسیاری دارد تا به جایگاهی که در خور برند مهرام است، دست یابد. از جمله با توجه به اینکه این مرکز پایلوت رشته‌های صنایع غذایی و شیمی در بین مراکز علمی کاربردی استان می‌باشد، برنامه‌هایی جهت راه‌اندازی رشته‌های تخصصی صنایع غذایی و شیمی در مقاطع ارشد و دکترا در راستای تامین نیاز استان به متخصصین این رشته‌ها را دارد.

رئیس مرکز علمی کاربردی مهرام، دانشگاه جامع علمی کاربردی را در توسعه علمی جامعه بسیار اثرگذار دانسته و تاکید کرد: این دانشگاه بستری مناسب برای فعالیت همه جانبه در گسترش اعتلای دانش و پژوهش کشور و نیز ارتقای شاخص‌های کمی و کیفی آموزش‌های کاربردی در جامعه فراهم آورده است.

شایان ذکر است؛ این مراسم باشکوه روز جمعه در سالن آمفی تئا‌تر مرکزی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، با حضور مسئولان لشگری و کشوری، مدیران و روسای گروه تولیدی مهرام، اساتید، دانشجویان و خانواده‌های آنان برگزار شد.

پس از آن به دانشجویان نخبه و اساتید نمونه لوح تقدیر اعطا شد و در ادامه به چند دانشجو با عناوین حجاب بر‌تر، جوان‌ترین، مسن‌ترین و با اخلاق‌ترین دانشجو لوح یادبود داده شد و همینطور از همکاران و کارمندان اسبق و جاری دانشگاه نیز با اعطای لوح سپاس و سکه تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز