خبرگزاری کار ایران

رقابت 449 اثر در ششمین جشنواره ابوذر قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۳۱۷

مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: درمجموع ۴۴۹ اثر توسط 108 شرکت کننده از ۳۵ رسانه استان به ششمین دوره جشنواره ابوذر ارسال شد که بیشترین آن در زمینه روحیه انقلابی بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد کشاورز در مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر که پیش از ظهر امروز با حضور سخنگوی سپاه و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت:  یکی از الزامات مهم اصحاب رسانه داشتن آرایش رسانه‌ای کارآمد است که آرایش ما در این بخش ضعیف است، آرایش سازمانی و رسانه‌ای ما باید به گونه‌ای باشد که بتوانیم همه کشور را در تمام افکار پوشش دهیم و باید کارآمد بوده و باشرایط مختلف قابل انطباق باشد.

این مسئول بیان کرد: ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان قزوین از سوم مهر آغاز شده و مرحله دریافت آثار پس از یک دوره تمدید در بیستم آذر به اتمام رسید.

وی ادامه داد: در بخش روحیه جهادی و انقلابی که شامل کرونا و کمک‌های مومنانه بود 83 اثر، در بخش الگوسازی و مطالبه کارآمدی  اثر63، در سبک زندگی 70 اثر، در توان داخلی 66 اثر، در آسیب‌های اجتماعی 49 اثر، در احیای دشت قزوین 23 اثر، در امنیت پایدار 21 اثر، در امید و نشاط  14 اثر، در مدیریت فضای مجازی 14 اثر، در دشمن شناسی 13 اثر و  در مانع زدایی 13 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

کشاورز ادامه داد: در بخش‌های ۱۰ گانه نیز بیشترین آثار با 161 مورد در زمینه گزارش بود، در عکس خبری 72 اثر، در بخش یاداشت 71 اثر، در بخش کلیپ و موشن گرافی 61 اثر، در بخش مصاحبه و گفت‌وگو 48 اثر، در بخش خبر 29 اثر، در بخش اینفوگرافی 5 و در بخش فیلم مستند 2 اثر  به جشنواره ارسال شد.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: تمام آثار در بخش تیتر نیز شرکت داده شدند، آثار مکتوب پس از کدگذاری و حذف نام خبرنگار و رسانه به بسیج رسانه کشور ارسال شد و دشت قزوین از محورهای بومی این جشنواره بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز