خبرگزاری کار ایران

سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

جنایت سراوان بی پاسخ نخواهد ماند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۷۹

ملت ایران هیچ‌گاه از ضد انقلاب غافل نبوده و با رصد به موقع توطئه آنان را خنثی کرده است و دشمنان بدانند که جنایت سراوان بی پاسخ نخواهد ماند.

ایلنا: سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با انتشار بیانه ای با محکومیت اقدام تروریستی سیرکان در منطقه سراوان آن را توطئه‌ای دیگر برای ایجاد اختلاف و ناامنی از سوی دشمنان ایران اسلامی دانست.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ در بخشی از بیانیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین که در اختیار دفتر خبرگزاری ایلنا قرار گرفت، آمده است: جنایات تروریستی سیرکان به مدعیان مبارزه تروریسم جهانی این نکته را یادآور می‌شود که ملت ایران هیچ‌گاه از ضد انقلاب غافل نبوده و با رصد به موقع توطئه آنان را خنثی کرده است و دشمنان بدانند که جنایت سراوان بی پاسخ نخواهد ماند.

بر پایه این گزارش؛ سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ضمن تبریک و تسلیت شهادت ۱۴ تن از مرزبانان سرافراز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به ساحت مقدس حضرت بقیة‌الله ‌الاعظم(عج) و امام خامنه‌ای عزیز مدظله العالی تأکید کرد: دشمنان اطمینان داشته باشند که اینگونه جنایات هیچ‌گونه خللی در عزم و اراده ملت ایران برای پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی وارد نمی‌کند بلکه به تعمیق همدلی و همبستگی ملت می‌انجامد.

در بخش پایانی این بیانیه ذکر شده است: سربازان ولایتمدار ایران اسلامی با اقتدار و همدلی به مقابله با ضد انقلاب، اشرار و متجاوزان تروریست خواهند پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز