خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه قضایی الموت شرقی هشدار داد؛

برخورد بدون اغماض دستگاه قضای قزوین با مخلان امنیت

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۴۶۸

رئیس حوزه قضایی الموت شرقی گفت: تامین امنیت یک از اولویت‌های اصلی دستگاه قضا بوده و در راستای حفظ امنیت و آرامش مردم منطقه با مخلان امنیت بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، رضا محمدی در حاشیه بازدید از روستایی در حوزه قضایی الموت شرقی گفت: در راستای اجرای سند تحول قضایی و حضور میدانی برای رسیدگی  به مشکلات مردم و با توجه به شکایات و درخواست‌های واصل شده مبنی بر وقوع مشکلات متعدد برای اهالی با حضور بخشدار و فرمانده انتظامی منطقه از این روستا که در گلوگاه ورودی بخش قرار دارد بازدید به عمل آمد.

رئیس حوزه قضایی الموت شرقی افزود: در این بازدید ضمن استقرار میز خدمت امکان طرح مشکلات و دغدغه‌های ساکنان روستا فراهم و نسبت به رفع آن دستورهای قضایی لازم صادر شد.

وی عنوان کرد: یکی از مسائل مهم سرقت‌های متعدد و جولان اراذل و اوباش بوده و با عنایت به اینکه این روستا  فاقد هرگونه دوربین مدار بسته است در همان محل با حضور بخشدار و دهیار مقرر شد به قید فوریت نسبت به نصب دوربین اقدام و همچنین دستورهای لازم به فرماندهی انتظامی بخش مبنی بر حضور و گشت زنی مستمر در روستا صادر شد.

این مقام قضایی تصریح کرد: پس از پایان مراسم در گشت زنی به همراه ماموران انتظامی، تعدادی از سارقان و اراذل و اوباش روستا دستگیر و از محل استقرار آن‌ها نیز بازرسی به عمل آمد که طی آن  اموال مسروقه، مواد مخدر و مقادیری سلاح، کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز