خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید عنوان کرد؛

فعالیت مشترک صندوق کارآفرینی امید و بسیج سازندگی در زمینه اشتغال

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۰۲۷

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: اشتغالزایی از اهداف مشترک صندوق کارآفرینی و بسیج سازندگی بود و از پنج هزار صندوقی که بنا بود در روستاها ایجاد شود، هزار مورد را سازمان بسیج سازندگی بر عهده گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اصغر نورالله زاده در آیین افتتاح صندوق‌های قرض الحسنه و تعاونی‌های اشتغالزا که صبح امروز در آقابابا برگزار شد، گفت: مشارکت مردم برای رسیدن به رشد و اقتصاد اهمیت دارد و بدون حضور مردم نه تنها در حوزه اقتصاد بلکه در سایر زمینه‌ها نیز هیچ برنامه‌ای امکان‌پذیر نیست.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ادامه داد: امکان دسترسی عادلانه مردم بویژه در مناطق روستایی به انواع امکانات از جمله منابع مالی ضرورت دارد و باید سازوکاری فرهم می‌کردیم تا امکان دسترسی راحت و در دسترس به منابع در محیط‌های روستایی نیز فراهم می‌شد.

وی عنوان کرد: همچنین باید برای توانمندسازی برنامه‌ای را اجرا می‌کردیم و در نتیجه برای رسیدن به این اهداف از بسیج سازندگی کمک گرفتیم.

نورالله زاده گفت: برای به نتیجه رسیدن صندوق‌ها به شبکه سازی و ایجاد تعاونی‌ها نیاز داریم تا بتواند از تولید محصولات پشتیبانی کند و این کار توسط بسیج سازندگی اتفاق افتاد و امیدواریم در مرحله دوم، تقویت و توسعه نظام شبکه سازی را داشته باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز