خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

روند رو به رشد همکاری بسیج سازندگی با دولت سیزدهم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۰۱۲

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: سعی داریم با کار کارشناسی در طول حدود سه ماه آینده به سند و برنامه جامعی برسیم که برای اجرا ابلاغ شود؛ البته پیش از ابلاغ نیز در همکاری با وزرت‌خانه‌ها نسبت به گذشته در رشد و پیوند مشترک قرار داریم.

سردار محمد زهرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین در پاسخ به پرسش درباره تعامل سپاه با دولت سیزدهم گفت: دولت سیزدهم با شعار رئیس جمهور، دولت مردمی و محرومیت‌زدایی است، همچنین یک میلیون شغل و مسکن، ارزش پول ملی و کاهش تورم نیز جزء شعارهای این دولت است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: تمام شعارهای این دولت در بستر نقش‌آفرینی مردم اتفاق می‌افتد ما یک بسته برای مردم پایه کردن شعارهای دولت تهیه کرده و به مناسبت هفته بسیج با رئیس جمهور مطرح کردیم که بسیار استقبال شده و معاون اول رئیس جمهور مسئول این کار شد.

وی عنوان کرد: در حوزه‌هایی مانند مسکن محرومین در روستاها بخشی از کار را با همکاری مردم و اولویت مددجویان بهزیستی و کمیته امداد به عهده گرفته‌ایم.

این مسئول اظهار کرد: برای همکاری در تحقق شعار دولت در زمینه اشتغال نیز صندوق‌های قرض‌الحسنه و طرح‌های مردمی را اجرا می‌کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز