خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

جلوگیری از ورود کالای قاچاق در قزوین از اهمیت مضاعفی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۹۷۴

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: استان قزوین از قطب‌های صنعت و کشاورزی کشور به شمار می‌آید و به همین دلیل لازم است زمینه‌های سرمایه گذاری در استان بیش از گذشته فراهم شود و این امر نیز با اقداماتی از جمله جلوگیری از ورود قاچاق مسیر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار علی ابراهیمی در همایش امنیت و صنعت که پیش از ظهر امروز برگزار شد، گفت: پلیس هوشمند بر امنیت پایدار و جامعه محوری تاکید دارد و اهداف آن با همکاری نهادهای مختلف محقق می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: در حال حاضر دشمنان برای ناامیدی مردم نسبت به تولید تلاش می‌کنند اما تولید کنندگان و صنعتگران ما تمام تلاش‌های دشمن را خنثی کردند.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی همواره در کنار تولیدکنندگان و صنعتگران قرار دارد و در راستای حمایت از تولید کنندگان تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: یکی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی رسیدن به امنیت اقتصادی است و باتوجه به اینکه رهبری نیز نیروی انتظامی را   ستون اصلی امنیت می‌داند، باید اقدامات لازم صورت گیرد تا تولیدکنندگان و صنعتگران دغدغه‌ای جز تولید نداشته باشند.

ابراهیمی گفت: تمام اقدامات و فعالیت‌های نیروی انتظامی باتوجه به دستورات مقامات قضائی انجام می‌شود، ماموران پلیس نیز در حین انجام وظایف قانونی خود با رافت اسلامی رفتار کرده و درصورت نیاز تذکر خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز