خبرگزاری کار ایران

نماینده بوئین زهرا در مجلس :

پایداری تولید ایران بدون صادرات صورت نمی گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۲۹۰

نماینده شهرستان بوئین زهرا و آوج گفت: تولید زمانی می تواند پایه دار و با ثبات باشد که صادرات محصولات هم رقم بود به عبارت دیگر پایداری تولید بدون صادرات صورت نمی گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، روح الله عباسپور روز پنجشنبه در آئین تجلیل از صادرکنندگان برتر اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین، افزود: تولید، خوداتکایی و درون زایی پایه و اساس اقتصاد است و توجه به آنها موجب شکوفایی اقتصادی و فعال سازی ظرفیت های تولیدی کشور می شود.

وی گفت: تولید زمانی می تواند پایه دار و با ثبات باشد که صادرات محصولات هم رقم بود به عبارت دیگر پایداری تولید بدون صادرات صورت نمی گیرد.

این نماینده افزود: باید دیپلماسی اقتصادی را فعال کنیم که سرلوحه امور مجلس شورای اسلامی است و ما این موضوع را در کمیسیون صنایع مجلس پیگیری کرده ایم.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های مردم در ایجاد رونق اقتصادی، گفت:تجربه انقلاب اسلامی نشان می دهد هرکجا کار به مردم واگذار شده، در آنجا توفیقات بزرگی حاصل شده است و هرکجا مردم پای کار آمدند دولتها به توفیقات بزرگی دست یافته اند.

این نماینده گفت: انقلاب اسلامی با حضور مردم در صحنه به پیروزی رسید و هشت سال جنگ تحمیلی با مشارکت مردم به نفع انقلاب اسلامی خاتمه یافت.

وی افزود: در حوزه اقتصادی اگر بخواهیم شکوفایی اقتصادی و پایداری و ثبات را داشته باشیم براساس اصل ۴۴ قانون اساسی باید اقتصاد را به مردم واگذار کنیم.

 عباسپور اضافه کرد: به همین دلیل نخبگان اقتصادی در مشورت با مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را پیش بینی کردند که در آن مردم پایه و اساس اقتصاد هستند.

وی گفت: خوداتکایی، درون زایی و نگاه به بیرون در حوزه صادرات وقتی تعریف می شود که نقش بی بدیل مردم در این حوزه هم تعریف می شود و باید به این ظرفیت مردمی بسیار توجه داشت.

در ادامه این مراسم از صادرکنندگان نمونه استان قزوین تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز