خبرگزاری کار ایران

لیگ دسته اول فوتسال بانوان؛

نماینده فوتسال قزوین به 2 پیروزی و یک شکست دست یافت

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۷۶۹

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال قزوین از 2 پیروزی و یک باخت نماینده استان در بازی های رفت فوتسال لیگ دسته اول خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال استان قزوین، راضیه مرادی با اعلام این خبر گفت: مسابقات دور مقدماتی فوتسال دسته اول کشور به میزبانی تهران برگزار شد و تیم استان قزوین در دیدار نخست این رقابت ها مقابل تیم فیزیوتراپی یمای تهران قرار گرفت و نتیجه را 2 بر 6 به رقیب واگذار کرد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال استان قزوین اظهار داشت: در روز دوم این رقابت ها تیم استان در مقابل استقلال ساری بازی کرد و با نتیجه 5 بر 4 برد را از آن خود کرد که گل‌های این دیدار توسط نگین همتی، آیناز خواجه حق وردی ( ۲ گل)، فاطمه عبدالرحیمی و مهری محمد خانی غیاثوند به ثمر رسیدند.

مرادی افزود: در روز سوم رقابت ها تیم استان مقابل نماینده آبادان قرار گرفت و با نتیجه 12 بر صفر بر حریف خود غالب شد که آیناز خواجه حق وردی( ٦ گل)، راضیه مرادی ( ٢ گل)، فاطمه عبدالرحیمی، ستایش میرزایی( ٢ گل) و محدثه حمداله پور گل های این دیدار را به نام خود ثبت کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازی‌های برگشت بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می شود و امیدواریم با حمایت هیات فوتبال استان بتوانیم میزبانی این مسابقات را کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز