خبرگزاری کار ایران

دستیابی پروژه کولینگ تاور فولاد خوزستان به پیشرفت ۹۴ درصد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۷۸۲

بر اساس گزارش‌های پروژه‌های mmte پروژه احداث کولینگ تاور ۲۷۸ با هدف تامین آب خنک با فشار و کیفیت مناسب برای کوره های قوس الکتریکی واحدهای فولادسازی مجتمع فولاد خوزستان در حال اجرا می باشد.

به گزارش ایلنا، مراحل احداث پروژه کولینگ تاور فولاد خوزستان با تحقق اهداف اجرایی نصب تجهیزات به پیشرفت فیزیکی ۹۴ درصدی رسید .

پروژه احداث کولینگ تاور ۲۷۸ با هدف تامین آب خنک با فشار و کیفیت مناسب برای کوره های قوس الکتریکی واحدهای فولادسازی مجتمع فولاد خوزستان در حال اجرا می باشد.

این پروژه شامل اجرای عملیات سیویل و ساختمان برج خنک کننده، پمپ خانه، اتاق برق، اتاق تزریق شیمیایی و فیلترهای شنی، محوطه سازی، تامین واجرای تاسیسات مکانیکی، برقی و ابزار دقیق و همکاری در راه اندازی یک واحد برج خنک کننده در قالب بسته قراردادی تدارکات، ساخت و نصب ( PC ) در مرحله ساخت و اجرا قرار دارد.

همچنین بر مبنای تعهد به چارچوب زمان بندی فرایند اجرا و در ادامه تامین کالاهای عمده طرح، پمپ ها و الکتروموتورهای مورد نیاز پروژه نیز که از سازندگان مطرح اروپایی تامین گردیده است در مرحله ترخیص از گمرک و حمل به سایت می باشد که به زودی با تحویل و نصب این سازه ها، این طرح در مرحله پیش راه اندازی و راه اندازی قرار خواهد گرفت.

در این پروژه، آب گرم کوره های فولادسازی به سمت واحد برج خنک کننده هدایت شده و با بکار گیری ۶ دستگاه مبدل حرارتی (Heat Exchanger) پس از کاهش دمای آب به سطح مطلوب و تنظیم آن بر اساس شاخص های کیفی، آب خنک استحصالی برای ادامه فرایند تولید به سمت کوره ها و ماشین های تولیدی پمپاژ و هدایت می شود.

این چهارمین پروژه گروه MMTE با مجتمع فولاد خوزستان از زمان آغاز فصل همکاری های مشترک بین این دو شرکت فعال صنایع فولادی است که در جدیدترین دستاورد مشارکت های فنی، پروژه زمزم ۳، بزرگترین طرح آهن اسفنجی ایران در مدار بهره برداری قرار گرفت .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز