خبرگزاری کار ایران

به منظور تقویت بنیان علمی و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی فولاد هرمزگان انجام شد؛

تجهیز آزمایشگاه هنرستان جوار فولاد هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۱۵۲

شرکت فولاد هرمزگان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و به منظور تقویت بنیه علمی هنرجویان هنرستان جوار فولاد، آزمایشگاه این هنرستان را به تجهیزات پیشرفته مجهز کرد.

 با حضور عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان و تعدادی از مدیران شرکت، از تجهیزات جدید هنرستان جوار فولاد رونمایی شد.

شرکت فولاد هرمزگان برای هنرستان جوار را به یک کارگاه آموزشی ریخته‌گری از جمله دستگاه‌‌های مدل‌سازی، تراش، برش، دستگاه‌های کوره القایی، کوره عملیات حرارتی، تجهیزات قالب‌گیری و نمونه‌گیری ذوب و یک دستگاه چاپگر سه بعدی پیشرفته مجهز کرده است. لازم به ذکر بوده که دستگاه چاپگر یاد شده یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های مدل‌سازی در ریخته‌گری است و هنرستان جوار فولاد از معدود هنرستان‌های کشور بوده که به این دستگاه مجهز شده است.

گفتنی است که اولویت استخدام هنرجویان هنرستان جوار صنعت فولاد در شرکت فولاد هرمزگان، تکمیل و بهره‌برداری از پروژه ۱۲ کلاسه هنرستان فولاد هرمزگان تا سال تحصیلی آینده، تکمیل تجهیزات رشته صنایع شیمیایی هنرستان جوار فولاد، تامین لباس فرم هنرجویان هنرستان جوار شرکت فولاد و حضور مستمر ماهیانه هنرجویان در شرکت فولاد هرمزگان از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش استان هرمزگان به همراه شرکت فولاد هرمزگان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز