خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتسال در ایستگاه۲۲؛

شاگردان شمسایی روی ریل تساوی / تهدید گیتی‌پسند جدی‌تر شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۱۲۲

تاسیسات دریایی که هفته پیش برابر ملی‌حفاری به تساوی ۵ بر ۵ رسیده بود، این هفته هم در کرج مقابل مقاومت‌البرز تن به تساوی بدون گل داد اما با ۴۳ امتیاز از ۲۲ بازی به صدرنشینی‌اش در لیگ برتر ادامه داد.

تیم فوتبال تاسیسات‌دریایی در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال با تساوی بدون‌گل برابر مقاومت‌البرز متوقف شد تا گیتی‌پسند با پیروزی سختی که مقابل میثاق‌تهران به دست آورد، فاصله‌اش را با این تیم در صدر جدول کاهش دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال بعداز ظهر امروز با برگزاری ۷ دیدار آغاز شد و تیم‌های دبیری‌تبریز، ماهان‌قم، شهرداری‌ساوه و گیتی‌پسند برابر حریفان خود به برتری رسیدند و دیدار تیم‌های تاسیسات‌دریایی با مقاومت البرز و شهروند ساری با فردوسی‌مشهد با تساوی به پایان رسید.

تاسیسات‌دریایی که در ۲ دیدار گذشته برابر ملی‌حفاری و شهرداری ساوه به تساوی رسیده بود، این هفته هم در کرج مقابل مقاومت‌البرز تن به تساوی بدون گل داد تا برای سومین دیدار متوالی هم نتواند طعم پیروزی را بچشد.

شاگردان شمسایی در ۳ دیدار اخیر خود ۶ امتیاز را از دست داده‌اند و اگرچه با ۴۳ امتیاز همچنان به صدرنشینی‌ خود در لیگ برتر ادامه می‌دهند ولی حالا اختلاف امتیازی آنها با گیتی‌پسند فقط به یک امتیاز رسیده و هر هفته امکان دارد صدر جدول شاهد تغییر شود.

در دیگر دیدار عصر امروز گیتی‌پسند هم با برتری ۳ بر۲ مقابل میثاق‌تهران و با گلزنی مهدی جاوید و احمد اسماعیل‌پور(۲ بار) با ۴۲ امتیاز از ۲۲ بازی فاصله‌اش را با صدر جدول کمتر کرد تا به هفته‌های ‌آینده و لغزش مجدداً شمسایی و یارانش دل ببندد.

شهروند در ساری ۳ بر ۳ مقابل فردوسی‌مشهد به تساوی رسید تا با ۲۲ امتیاز در رده دوازدهم باقی بماند. فردوسی هم با ۲۷ امتیاز در رده نهم جاخوش کرد.

دبیری در دیداری حساس برابر مس‌سونگون به برتری ۴ بر ۲ رسید تا رتبه ششم را به خود اختصاص دهد. مس اما با این شکست ۳۹ امتیازی باقی ماند و با یک پله سقوط به رده سوم آمد.

ملی‌حفاری اهواز دیگر مدعی ناکام این هفته بود. اهوازی‌ها در دیداری خانگی به مصاف ماهان‌قم رفتند و در پایان متحمل شکست ۴ بر ۲ شدند تا با ۳۸ امتیاز از کورس قهرمانی جام بماند. ماهان هم با ۳۷ امتیاز در رتبه پنجم باقی ماند.

جدال قعرنشینان جدول در ساوه هم حساسیت‌های خاص خود را داشت که در پایان شهرداری‌ساوه ۶ بر ۳ برابر پایاسازه تبریز به برتری رسید و با صعود یک‌پله‌ای پایاسازه را به قعر جدول فرستاد.

دیدار تیم‌های فرش‌آرای مشهد و شهید منصوری هم از ساعت ۱۶ در مشهد آ‌غاز شده که قرچکی ها ۳ بر ۲ این بازی خارج از خانه را به سود خود رقم زدند.

جدول لیگ برتر فوتسال تا پایان هفته بیست و دوم به این شرح است:

۱ - تاسیسات دریایی با ۴۳ امتیاز

۲ - گیتی‌پسند اصفهان با ۴۲ امتیاز

۳ - مس‌سونگون با ۳۹ امتیاز

۴ - حفاری اهواز با ۳۸ امتیاز

۵ - ماهان‌قم با ۳۷ امتیاز

۶ - دبیری تبریز با ۳۴ امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز