خبرگزاری کار ایران

قراردادش ماهی ۲ میلیون بود؛

دبیری: حسین شمس خودش را با شمسایی مقایسه می‌کند / قراردادش با ما را منتشر کند!

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۶۴۸

او تا حالا بالای ۱۰۰ میلیون تومان قرارداد نداشته و حتما این ۱۴-۱۵ سالی که کار کرده را روی هم جمع زده و می‌خواهد از ما بگیرد!

مدیرعامل سابق دبیری‌تبریز گفت: اگر حسین شمس ۱۹۰ میلیون تومان از ما طلب دارد، حقش است و شکایت کند آن را بگیرد.

فرزین دبیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مصاحبه من در مورد شمس کاملاً واضح بود اما اگر او ۱۹۰ میلیون تومان از ما طلب دارد، حقش است و شکایت کند و این مبلغ را بگیرد. شمس قراردادی که با ما دارد را روی سایت‌ها بگذارد تا همه بدانند مبلغ قراردادش چقدر است. او تا حالا بالای ۱۰۰ میلیون تومان قرارداد نداشته و حتما این ۱۴-۱۵ سالی که کار کرده را روی هم جمع زده و می‌خواهد از ما بگیرد.

وی افزود: شمس مصاحبه‌ای کرده و مخاطب او دکتر دبیری برادر بزرگتر من بوده اما در شأن وی نیست جواب شمس را بدهد، چون وقت این کارها را ندارد. شمس ۴ سال از فوتسال دور بود و اصلاً مجوز نشستن روی نیمکت را نداشت و ما با یکسری رایزنی‌ها که با آقایان تاج، علیپور و افتخاری داشتیم توانستیم مجوز او را بگیریم اما وی نان را به نرخ روز می‌خورد.

وی ادامه داد: یک بازیکن اوکراینی در تمرینات ما شرکت کرد و می‌خواستیم با او قرارداد ببندیم که مترجم این بازیکن گفت در مورد قرارداد باید با شمس صحبت کنید و متوجه شدیم این آقا چنین کارهایی را هم می‌کند. قرارداد شمس با ما ماهی ۲ میلیون تومان بود. البته یکسری آپشن‌ها داشته، یعنی اگر تیم قهرمان لیگ یا آسیا می‌شد به او پاداش تعلق می‌گرفت.

مدیرعامل سابق دبیری تبریز اظهار کرد: برخی از صحبت‌های شمس واقعیت ندارد. او می‌گوید من به تیم تاسیسات‌دریایی پاداش داده‌ام اما باید با سند حرف بزند. علی ابراهیمی بازیکن‌سابق ما بوده و در بازی تاسیسات‌دریایی با پایه‌سازه تبریز چون با شمسایی رفاقت داریم، افشین دبیری به رختکن ۲ تیم رفته بود و به علی ابراهیمی به خاطر ۳ گلی که در این دیدار زده بود پاداش داد و تنها به او پاداش داد و این موضوع اصلاً ربطی به شمس ندارد. من دلم می‌خواهد به هر کسی که دوست دارم پاداش بدهم.

وی در واکنش به اینکه شمس با لفظ بچه او را خطاب قرار داده، گفت: این کار شخصیت شمس را نشان می‌دهد و این نوع حرف زدنش دور از ادب بود. در اولین سال مدیریتم به عنوان جوان‌ترین مدیرعامل کشور، تیم قهرمان لیگ شده و ۳ سال قائم‌مقام باشگاه ماشین‌سازی تبریز بودم و نوع مدیریت من را می‌توانید از رسول خطیبی و وحید شمسایی بپرسید. درست است من از لحاظ سنی خیلی کوچک‌تر از شمس هستم، اما حاضرم با او هر جایی که لازم بود تست عقلی و جسمی بدهم، چون شمس دچار توهم شده و می‌خواهد خودش را با شمسایی مقایسه کند، در صورتی که شمسایی اسطوره فوتسال است و سابقه‌اش نشان می‌دهد از هر تیمی جدا شده، از آنها بد نگفته و تعریف کرده و عنوان کرده باشگاه‌های‌خصوصی به فوتسال خدمت می‌کنند.

دبیری متذکر شد: الان ۵ ماه است شمس از تیم ما رفته و چرا تا الان شکایت نکرده؟ به هرحال ۱۹۰ میلیون تومان پول کمی نیست. چرا تا الان نرفته شکایت کند؟ به نظرم ۱۹۰ میلیون تومان کلی پول است که تا امروز شمس در فوتسال گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: کارهای او را نگاه کنید او دو - سه سال قبل مشاور مدیرعامل ما بود و در قراردادش ذکر شده بود هفته‌ای ۲ روز کنار تیم باشد و هنگام بازی‌ها حضور داشته باشد. یک بازی در تبریز داشتیم که شمس تماس گرفت و گفت به شدت سرماخورده و نمی‌تواند به تبریز بیاید اما فردای همان روز خبرنگاران با ما تماس گرفتند و گفتند شمس در سالن شهرساری حاضر است چون همزمان مشاور فنی یک تیم دیگر هم بود. شمس وقتی سرمربی تیم ما بود برای تیم‌های دیگر هم بازیکن جابجا می‌کرد.

دبیری در پایان گفت: شمس گفته رئیس شورای‌شهر تبریز دوست ندارد مس‌سونگون قهرمان شود. اتفاقاً ما خیلی خوشحال می‌شویم جام در آذربایجان بماند و هیچ مشکلی هم با مدیران مس‌سونگون نداریم و با هم رفیق هستیم و روابط خوبی داریم، بلکه ما با شخص شمس مشکل داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر