خبرگزاری کار ایران

برای کمیته داوران متاسفم؛

اصغری‌مقدم: تصمیمات داور بازیکنان ما را عصبانی کرد / تلافی نتایج بد ماهان را سر ما خالی کردند!

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۲۴۵

اصلا دلایل فنی را عامل باخت نمی‌دانم چون بازی دست ما بود و خوب کار کردیم ولی وقتی داور دو خطا نمی‌گیرد که همان‌ها وارد گل ما می‌شود، در روند بازی تاثیر می‌گذارد و باید بگویم تنها مقصر باخت ما داوری بود.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز با بیان اینکه تصمیمات داور باعثشد بازیکنان ما عصبانی شوند، عنوان کرد: برای داوران امروز و کمیته داوران که چنین انتخابی داشتند، متاسفم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، جواد اصغری مقدم پس از شکست تیمش مقابل ماهان تندیس قم در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش بینی چنین بازی سختی می‌کردیم اما برای سه امتیاز بازی آمده بودیم که متاسفانه داوری با عملکردی که داشت، روند بازی را از دست بازیکنان ما خارج کرد.

وی با بیان اینکه تصمیمات داور باعثشد بازیکنان ما عصبانی شوند، افزود: برای داوران امروز و کمیته داوران که چنین انتخابی داشتند، متاسفم.

سرمربی دبیری گفت: درست است که فوتسال قم در چند هفته اخیر ضربه خورده است اما تلافی شکست‌های آن‌ها را سر تیم ما در آوردند و مثل ماهان کسی را روی نیمکت نداریم اعتراض کند. مالک باشگاه هم با کت و شلوار بالا نشسته و هیچ صحبتی نمی‌کند و روی نیمکت نیز کسی را نداریم اعتراض کند و به همین خاطر داوران هر طور دوست دارند برای ما سوت می‌زنند.

اصغری مقدم برنده بازی با ماهان را داور مسابقه دانست و ادامه داد: تیم قم خوب بازی کرد و علاوه بر آن کادر فنی خوبی دارند اما با تمام احترامی که برای‌شان قائل هستم تیم ما بهتر از آن‌ها بازی کرد که متاسفانه داور طوری قضاوت داشت که سرنوشت بازی تغییر کرد.

وی ابراز داشت: اصلا دلایل فنی را عامل باخت نمی‌دانم چون بازی دست ما بود و خوب کار کردیم ولی وقتی داور دو خطا نمی‌گیرد که همان‌ها وارد گل ما می‌شود، در روند بازی تاثیر می‌گذارد و باید بگویم تنها مقصر باخت ما داوری بود.

سرمربی - بازیکن تیم دبیری پیرامون اینکه حضورش در زمین تاثیری در عملکرد تیمش نخواهد داشت، اظهار کرد: با باشگاه در این ضمینه صحبت کردم و تاکید داشتم کسی باشد حداقل در تعویض‌ها ما را کمک کند ولی متاسفانه باشگاه نتوانست کسی را اضافه کند و ترجیح دادند تا آخر فصل همین روند ادامه داشته باشد.

اصغری‌مقدم در پاسخ به این سوال که آیا دبیری مدعی قهرمانی خواهد بود یا خیر، گفت: ما خوب بازی می‌کنیم و سعی داریم نتایج قابل قبولی به دست آوریم اما متاسفانه نتیجه نمی‌گیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر