خبرگزاری کار ایران

مشکل شفیعی چندان جدی نیست؛

دبیری: تیم ملی فوتسال بازی با برنامه‌ای برابر کرواسی انجام داد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۰۰۵

اگر به نتیجه بازی دوستانه کرواسی و ژاپن بنگرید، متوجه می‌شوید تیم ملی در کرواسی دست به کار بزرگی زده است.

مالک باشگاه دبیری تبریز گفت: اگر به نتیجه بازی دوستانه کرواسی و ژاپن بنگرید، متوجه می‌شوید تیم‌ملی در کرواسی دست به کار بزرگی زده است.

به گزارش ایلنا، افشین دبیری با بیان مطلب فوق اظهار داشت: تیم ملی کرواسی پیش از این بازی ۲ بازی دوستانه با تیم ملی ژاپن در خاک این کشور انجام داده که در یک بازی تن به شکست داده و در دومین بازی برابر این تیم قدرتمند به تساوی رسیده است. تیم ملی ایران بازی بسیار خوب و با برنامه‌ای را برابر کرواسی انجام داد و به نتایج خوبی رسید که باید به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی تبریک بگویم. بازیکنان تمام توان خود را گذاشتند و نتیجه ارزشمندی را نیز کسب کردند.

مالک باشگاه دبیری‌تبریز به حضور مسئولان سفارت‌ایران در ۲ بازی دوستانه انجام شده در کرواسی اشاره کرد و گفت: برخی کارکنان‌سفارت در بازی‌اول ایران حاضر شدند و در بازی‌دوم طاهریان سفیر ایران در کرواسی در سالن مسابقه حاضر شد که ارزشمند بود و باعثافتخار و اعتبار فوتسال ایران بود.

دبیری درخصوص مصدومیت شفیعی نیز خاطرنشان کرد: مشکل وحید شفیعی در ناحیه کشاله‌ران بود که چندان جدی نیست و کادر فنی برای اینکه مصدومیت وی تشدید نشود صلاح دید در بازی دوم به میدان نرود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز