خبرگزاری کار ایران

با بی‌توجهی مدیران ماهان؛

بازیکن قمی به لیگ فوتسال عراق رفت

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۶۶۰

سجاد نوروزی که سابقه حضور در تیم‌های کیش‌ایر قم، فراز قم و شهرداری کاشان را در کارنامه دارد به تیم نادی الکوفه الریاضی عراق پیوست.

بازیکن سابق تیم فوتسال کیش‌ایر قم به مدت نیم‌فصل با یک تیم عراقی به توافق رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سجاد نوروزی که سابقه حضور در تیم‌های کیش‌ایر قم، فراز قم و شهرداری‌کاشان را در کارنامه دارد به تیم نادی‌الکوفه الریاضی عراق پیوست. نوروزی، همچنین سال گذشته در تیم نادی‌الحسینیه الریاضی بازی می‌کرد و با این تیم موفق شده بود در لیگ عراق به مقام چهارم برسد.

این بازیکن ۲۵ساله قمی، در حالی به این تیم عراقی ملحق شد که در جام رمضان ۹۳ قم یکی از بهترین بازیکنان تیم آتلیه‌طهران بود و موفق شد یک گل و یک یک پاس گل در نیمه‌نهایی جام‌حذفی به تیم ماهان‌قم بزند و این تیم را در نیمه‌نهایی حذف کند و امید زیادی داشت مجددا به تیم نماینده‌قم در لیگ‌برتر کشور بازگردد، اما بعد از بی‌توجهی کادرفنی ماهان، مجددا به لیگ‌عراق بازگشت.

تیم نادی‌الکوفه الریاضی عراق در حال حاضر ۶ بازی در گروه‌یک لیگ عراق انجام داده و در جایگاه‌دوم قرار دارد و اگر بتواند در پایان لیگ جزو ۴ تیم اول باشد، به همراه ۴ تیم از گروه‌دوم که تیم‌های شمال‌عراق هستند، به دور حذفی راه پیدا می‌کنند تا قهرمان لیگ عراق مشخص شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز