خبرگزاری کار ایران

با رعدی برنامه ۳ ساله داریم؛

شریفی: پدر امیر شمسایی به او تکلیف کرد تا با وحید کار کند!

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۴۶۱

در بازی مقابل شهرداری ساوه گفته بودم می‌بازیم و در کرج نیز به ناظر مسابقه خودمان و مقاومت البرز گفتم در این دیدار ما بازنده‌ایم و دلایلی برای حرف‌هایم داشتم.

مدیرعامل ماهان تندیس قم گفت: آقای شمسایی به دلیل یک سری مسائل که تاکنون بازگو نکرده بودم به تاسیسات رفت. پدر آقای شمسایی او را تکلیف کرده بود تا با وحید کار کند!

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر شریفی در برنامه ورزش استان شبکه سراسری نور اظهار کرد: به غیر از سعید قاسمی، محمد کرمانی و هاشم فرج‌زاده، تمامی بازیکنان فعلی تیم فوتسال ماهان تندیس را خودم از سال ۸۵ در تیم‌های پایه تربیت کردم و کسی نباید ادعا کند بازیکنان فوتسال قم را آن‌ها پرورش داده‌اند.

وی افزود: در اول فصل ما با آمادگی کامل به مسابقات رفتیم و هفت برد پیاپی به دست آوردیم و این هفت برد طوری نبود که یعنی ما قهرمان هستیم چون بعد از پیروزی هفتم، در یک جلسه تمرینی گفتم از این هفته به بعد تیم وارد باخت می‌شود! چون مسائلی داخل تیم احساس کردم و این حرف را زدم.

شریفی ابراز داشت: در بازی مقابل شهرداری ساوه گفته بودم می‌بازیم و در کرج نیز به ناظر مسابقه خودمان و مقاومت البرز گفتم در این دیدار ما بازنده‌ایم و دلایلی برای حرف‌هایم داشتم.

مدیرعامل ماهان تندیس از وجود مشکلاتی بین شمسایی و جلالی(رئیس هیئت مدیره ماهان تندیس) در زمان حضور این مربی خبر داد و گفت: زمانی که امیر شمسایی سرمربی ما بود، با برادرش وحید شمسایی قهر بود و حتی در بازی ما و تاسیسات در دور رفت، زمانی که وحید به سالن آمد، او رفت. نمی‌خواهم امیرخان(شمسایی) را زیر سوال ببرم ولی بعد از دو باخت که دادیم، در تیم می‌ماند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کادر مدیریتی تیم ماهان‌تندیس باعثبوجود آمدن حواشی این تیم می‌شود، اظهار کرد: خدا شاهد است اصلا چنین چیزی وجود ندارد. آقای شمسایی به دلیل یک سری مسائل که تاکنون بازگو نکرده بودم به تاسیسات رفت. پدر آقای شمسایی او را تکلیف کرده بود با وحید کار کند.

شریفی با بیان اینکه از بین سه گزینه که دو نفر از آن‌ها رعدی و مهدی غیاثی بودند، اظهار کرد: بنده به تنهایی آقای رعدی را به عنوان سرمربی انتخاب نکردم و این نظر اعضای هیئت مدیره بود. حالا که ایشان رای آورده باید مطیع باشیم تا تیم جمع شود.

مدیرعامل ماهان تندیس درباره باقی ماندن رعدی به عنوان سرمربی این تیم گفت: آقای جلالی ایشان را آورده‌اند و ما با ایشان برنامه سه ساله داریم تا تیم‌های پایه فوتسالمان را درست کنیم و این امر با کمک اصحاب رسانه به وقوع می‌پیوندد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جلالی به تیم‌داری ادامه می‌دهد یا خیر، ابراز داشت: باید کاری کنیم تا ایشان بماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز