خبرگزاری کار ایران

تیم‌های دیگر جلوتر از ما هستند؛

شمسایی: قهرمانی نیم‌فصل مثل حباب است / تا آخرین‌ لحظه برای موفقیت می‌جنگیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۰۶۴

کارنامه بین المللی مصطفی به ما روحیه می‌دهد و حضورش برای ما نعمت است و اگر کسی چشمش را روی نظری ببندد یعنی اینکه دنبال موفقیت خودش نیست و به مسائل دیگری فکر می‌کند.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات‌دریایی معتقد است قهرمانی آنها در نیم فصل اول لیگ‌برتر کار آنها سخت خواهد کرد، چراکه در حال حاضر همه نگاه‌ها به سمت آنها است و می‌خواهند صدر جدول را از آنها بگیرند، اما تاسیسات تا لحظه‌آخر برای کسب موفقیت می‌جنگند.

گفت‌وگوی وحید شمسایی را با خبرنگار ایلنا در زیر می‌خوانید:

قهرمانی نیم‌فصل را کسب کردید و این یعنی نصف ماموریت انجام شد…
به قهرمان نیم‌فصل هیچ جایزه و پاداشی نمی‌دهند و این عنوان فقط یک‌حباب است. البته این عنوان یک حسن دارد که در تعطیلات نیم‌فصل آرامش داریم و باعث‌انگیزه ما می‌شود، اما از آن‌طرف کار ما را خیلی سخت خواهد کرد، چون همه چشم‌ها سمت ما است تا ما را پایین بکشند. ما روزهای بسیار سختی را پیش‌رو داریم.

یعنی نمی‌توانید به همین شکل ادامه دهید؟
در حال‌حاضر ۷ تیم از لحاظ مهره از ما جلوترند. از نظر امکانات هیچ باشگاهی نظم تاسیسات‌دریایی را ندارد و منوچهری به عنوان مدیرعامل تاسیسات‌دریایی و دهقانی و حلاجی زحمات‌زیادی را برای تیم ما کشیده‌اند و امکانات‌خوبی در اختیار ما گذاشته‌اند و شرایط مالی بسیار خوبی داشته‌ایم، اما به لحاظ مهره‌ای اصلا قابل‌مقایسه با تیم‌های دیگر نیستیم.

چه تیم‌هایی رقیب‌اصلی شما محسوب می‌شوند؟
این تیم فصل‌قبل دهم شده و طبق برنامه‌ای که داده‌ایم، باید جزو ۵ تیم اول باشیم، اما در حال‌حاضر تیم‌های دبیری، حفاری، فرش‌آرا، ‌ گیتی‌پسند و ماهان به لحاظ مهره از ما جلوتر هستند. بچه‌های ما انگیزه‌ بالایی دارند و جوان‌هایی که در اختیار داریم کم‌کم رشد می‌کنند و با تمام وجود بازی می‌کنند.

چقدر به قهرمانی در این فصل امیدوار هستید؟
روز اول گفتم تیم ما اصلا شرایط و پتانسیل قهرمانی را ندارد و دنبال این هستیم که بقیه تیم‌ها به ما احترام بگذارند، ضمن اینکه می‌توانیم جلوی تیم‌های پرقدرت بجنگیم و امتیاز بگیریم. ما تا لحظه‌آخر می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم و اگر بتوانیم در نیم‌فصل تیم را تقویت کنیم، شرایط ما بهتر می‌شود.

مصطفی نظری همچنان به تیم‌ملی دعوت نمی‌شود. در این رابطه چه نظری دارید؟
مربیگری سلیقه‌ای است، اما مصطفی نظری بی‌نظیر است. با عرض ارادتی که به همه گلرهای ایران دارم، اما باید بگویم مصطفی نظری سطح بسیار بالایی دارد و قوت‌قلب ما است. کارنامه بین‌المللی مصطفی به ما روحیه می‌دهد و حضورش برای ما نعمت است و اگر کسی چشمش را روی نظری ببندد، یعنی اینکه دنبال موفقیت خودش نیست وبه مسائل دیگری فکر می‌کند.

در شرایطی که فالکائو هنوز به تیم ملی برزیل دعوت می‌شود، اما تو به تیم ملی دعوت نمی‌شوی. در این رابطه صحبت می کنی؟
در مورد خودم هیچ صحبتی نمی‌کنم و فکرم فقط فوتسال و تاسیسات‌دریایی است. به خود خسوس هم گفتم اگر انتقاد می‌کنم به خاطر این است که دلم می‌سوزد و برای این‌رشته در مملکتم زحمت کشیده‌ام. این قطار در حال‌حرکت است و اگر از پتانسیل فوتسال‌ایران استفاده نکنیم، فوتسال ما ضربه می‌خورد. ما انتقاد می‌کنیم، چون دلسوز این رشته هستیم.

برای تقویت تاسیسات‌دریایی چه برنامه‌ای دارید؟
متاسفانه‌قوانین دست ما را بسته و برای گرفتن بازیکن‌جدید باید یک بازیکن را که سهمیه لیگ‌ما در اول‌فصل بوده، از لیست خارج کنیم. البته آقای افتخاری در برنامه میدان شبکه‌ورزش اعلام کرد می‌خواهیم اجازه دهیم هر تیم در نیم فصل ۲ بازیکن بزرگسال و یک بازیکن امید را به لیست خود اضافه کند و امیدواریم این اتفاق بیفتد، چون با شرایط فعلی بازیکن هر کاری که دلش بخواهد می‌تواند انجام دهد.

جمله پایانی…
دست تک‌تک بازیکنانم را به خاطر زحماتی که کشیدند می‌بوسم و امیدوارم قدر جایگاهی که دارند را بدانند. در این راه سیامک دادشی، شهاب سفال‌منش، اصغر قهرمانی، حمید مشیری و احمد سمیعی که کادر فنی ما بودند باعثموفقیت ما شدند و امیر شمسایی هم اضافه شد تا ان‌شالله با قدرت بیشتری جلو برویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز