خبرگزاری کار ایران

بازیکنان باید در هر شرایطی بجنگند؛

کاندلاس: تیمی که شجاع باشد می‌برد / با حداکثر توان به مصاف روسیه می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۱۴۰

اگر باز هم در شرایط مشابه با بازی کلمبیا قرار بگیرم، پاورپلی خواهم کرد. من روی این موضوع پافشاری داشته و معتقدم بازیکنان باید در هر شرایطی بجنگند. مربیان ایران و دنیا نقش و اهمیت پاور پلی را در بازی می‌دانند.

سرمربی تیم ملی فوتسال پیش از برگزاری دیدار دوستانه شاگردانش با روسیه گفت: این بازی باعثمی‌شود تا بازیکنان را محک بزنیم.

به گزارش ایلنا، خسوس کاندلاس درباره عملکرد تیمش در رقابت‌های گرندپریکس گفت: با توجه به اینکه ۴ روز فرصت داشتیم تا تمرینات خود را برای حضور در این مسابقات انجام دهیم؛ عملکرد بازیکنان رضایت‌بخش بود، اما از لحاظ کسب عنوان سومی باید بگویم که چندان این نتیجه راضی‌کننده نبود.

وی گفت: متاسفانه مسابقات گرندپریکس به مدت یک‌ماه به تعویق افتاد و رقابت‌های لیگ‌برتر به صورت پر فشار برگزار شد. بر همین اساس بازیکنان فقط ۴ روز فرصت تمرین داشته و این در شرایطی بود که حریفان ما بازی‌های تدارکاتی و اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته بودند. تیم گواتمالا پس از برگزاری اردوی تدارکاتی و دیدار دوستانه از کویت به برزیل سفر کرده بود. کلمبیا یک تورنمنت بسیار خوب در آمریکا را پشت سر گذاشته بود و تیم ویتنام نیز در تورنمنتی که با حضور استرالیا و چند کشور آسیای شرقی برگزار شده بود؛ شرکت کرده و آمادگی خوبی برای حضور در مسابقات گرند پریکس داشتند.

وی درباره اینکه در بازی مقابل کلمبیا چرا پاور پلی(دروزاه‌بان بیرون از زمین آمده و یک بازیکن به جایش وارد زمین می‌شود) کرده، گفت: اگر باز هم در شرایط مشابه با بازی کلمبیا قرار بگیرم، پاور پلی خواهم کرد. من روی این موضوع پافشاری داشته و معتقدم بازیکنان باید در هر شرایطی بجنگند. بدون شک مربیان ایران و دنیا نقش و اهمیت پاور پلی را در بازی می‌دانند. حتی تیم برزیل که قهرمان جهان است نیز در هر بازی ۱۲ بار پاور پلی می‌کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در ادامه گفت: من به ۴ دلیل از این روش استفاه می‌کنم. اول اینکه تیم از لحاظ نتیجه عقب باشد، دوم اینکه اگر تیم مقابل این کار را انجام دهد، سوما در شرایط بد بازی قرار داشته باشیم و در نهایت نمی‌خواهم بازی به پنالتی بکشد. بر همین اساس طبق شرایط فوق بدون شک نه تنها من بلکه بسیاری از مربیان برتر دنیا هم این کار را انجام می دهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پاور پلی درستی را در بازی با کلمبیا انجام داده‌اید یا خیر، گفت: تیمی که شجاع باشد می‌برد و این هدف من و سرلوحه کاری من است. در بازی مقابل کلمبیا ۴ دقیقه وقت داشتیم تا موفق باشیم. ما فقط در این مدت زمان یک بار توپ را از دست دادیم. توپ به دیرک افقی دروازه برخورد کرد و سپس به پشت سر بازیکن ایران برخورد کرد و وارد دروازه شد. این امر جزو اتفاقات نادری است که رخ می‌دهد. معتقدم بازیکنان با تمام تلاش‌شان در رقابت‌های گرندپریکس حاضر شدند.

کاندلاس در پایان درباره دیدار تدارکاتی برابر روسیه گفت: با حداکثر توان به مصاف روسیه می‌رویم. این تیم یکی از بهترین تیم‌های جهان است و رقابت کردن با تیم‌های مطرح باعثمی‌شود تا فوتسال ایران رشد داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر